کد خبر: 915610
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر و با بیان اینکه با نگاه ویژه دکتر سلطانی‌فر به توسعه ورزش در مناطق محروم، ۱۰ زمین چمن مصنوعی در مرکز دهستان‌های استان احداث خواهد شد
با حمایت وزارت ورزش و جوانان اعتبار احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی تأمین شده و به زودی عملیات احداث این اماکن در مرکز دهستان‌های کمتر توسعه یافته آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر و با بیان اینکه با نگاه ویژه دکتر سلطانی‌فر به توسعه ورزش در مناطق محروم، ۱۰ زمین چمن مصنوعی در مرکز دهستان‌های استان احداث خواهد شد، گفت: این اماکن ورزشی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث که پس از راه اندازی برای ۲۰ نفر نیز به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد. حمید کریمی با اشاره به سیاست‌های وزرات ورزش و جوانان با هدف توسعه ورزش در روستا‌ها بیان کرد: زمین‌های چمن مصنوعی در مرکز دهستان‌های کمتر توسعه یافته و برای ترغیب جوانان به ورزش احداث خواهد شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۰ رشته توپی آقایان و بانوان، رشته‌های ورزشی دیگر نیز می‌توانند تمرینات خود را در این زمین‌ها پیگیری کنند. کریمی یکی از امتیازات بزرگ احداث زمین‌های با ابعاد ۲۲ در ۴۴ چمن مصنوعی را، زمان یکماهه برای راه‌اندازی دانست و تصریح کرد: علاوه بر سرعت بالا برای راه‌اندازی این اماکن، با وجود شرایط کم آبی در کشور و استان باید به سمت ساخت اماکن ورزشی با کمترین میزان مصرف آب و هزینه‌های نگهداری، پیش رفت. وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین هزینه بالای نگهداری چمن طبیعی، استفاده از چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط بین مردم است. مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: با هزینه ساخت یک سالن ورزشی که حدود دو سال نیز زمان نیاز دارد می‌توان ده‌ها زمین چمن را در کمترین مدت زمان برای رونق ورزش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها ساخت. کریمی در ادامه بیان کرد: متأسفانه فقر حرکتی علاوه بر خانواده‌های شهری، خانواده‌های روستایی را به شدت تهدید می‌کند و برای پیشگیری از آسیب‌های جدی، باید برای توسعه ورزش در روستا‌ها تلاش کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار