به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، رئیس اداره خدمات پس از فروش منطقه اصفهان در خصوص سامانه تلفنی 118 مخابرات منطقه اصفهان گفت : سامانه تلفنی 118 به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکین و مخابرات در استان به شمار می رود .
مسیح محمدی ادامه داد: مرکز 118 با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد .
وی بیان داشت: مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکین کمتر از 20 ثانیه می باشد و بیش از 90 درصد از تماس های ورودی به سامانه 118 توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخگویی می گردد .
محمدی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس ، اسم و فامیل ( حقوقی ، حقیقی) ، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل اعلام کرد .
وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه 118 به صورت جاری و به روز می باشد و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر درشماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام نمایند .
رئیس اداره خدمات پس از فروش در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه 118 گفت: مشترکین میتوانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام نمایند .
محمدی افزود : با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم گردیده است مشاغل و کلیه عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان یک فرصت جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل 118 استفاده نمایند .