کد خبر: 1190114
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
شب گذشته علی خطیر حکم برکناری مدیر مالی و اداری باشگاه استقلال را به وی بلاغ می‌کند. علیرضا خانی که از این اتقاق ناراحت شده بود به جر و بحث با مدیرعامل باشگاه می‌پردازد و در این بین درگیری فیزیکی در کار نبوده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، ساعاتی قبل خبر عجیبی مبنی بر درگیری فیزیکی علی خطیر مدیرعامل و خانی مدیر مالی و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال منتشر شد.

بر این اساس، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ایی خبر درگیری مطرح شده را تکذیب و نوشت: هواداران عزیز استقلال به خوبی می‌دانند مجموعه باشگاه استقلال در مسیر موفقیت نیاز به اتحاد و همدلی دارد و نشر اخبار کذب مانند شب گذشته، تنها در راستای بهم زدن آرامش و همدلی باشگاه صورت گرفته است. به همین دلیل از هواداران عزیز استقلال انتظار می‌رود با بی توجهی به حاشیه‌های مطرح شده، به مجموعه باشگاه استقلال جهت ادامه روند خوب خود کمک کنند.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد، درگیری فیزیکی مطرح شده حقیقت ندارد، اما طرفین با یکدیگر به جر و بحث پرداختند. اما اصل ماجرا چه بود؟ خانی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در زمان مدیریت حجت کریمی به عنوان مدیر مالی و اداری باشگاه استقلال منصوب می‌شود و در ماه‌های اخیر این مسئولیت را عهده دار بود.

علی خطیر به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی باشگاه استقلال که از عملکرد وی به عنوان مدیر امور مالی و اداری رضایت نداشت تصمیم به برکناری وی می‌گیرد. خطیر شب گذشته حکم برکناری خانی را به او ابلاغ می‌کند و او که از این اتقاق ناراحت شده بود به جر و بحث با مدیرعامل استقلال می‌پردازد و هیچگونه درگیری فیزیکی شکل نمی‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار