کد خبر: 1215894
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
سرمربی تیم فوتبال الهلال مهم‌ترین مشکل تیمش برای بازی با سپاهان را افشا کرد.

جوان آنلاین: خورخه ژسوس در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم. یک دیدار سنتی بین نمایندگان ایران و عربستان خواهد بود. هر ۲ تیم بسیار قوی هستند. ژوزه مورایس هم یک سرمربی پرتغالی است که از ایده‌ها و راهکار‌های من به خوبی آگاهی دارد و امیدوارم بازی خوبی باشد. برای این دیدار پرطرفدار کاملا آماده هستیم.

به گزارش فارس، وی افزود: همدیگر را می‌شناسیم و بازی‌های زیادی در سطح ملی و باشگاهی با هم داشته‌ایم. به همین دلیل شناخت خوبی از همدیگر داریم.

سرمربی الهلال درمورد وضعیت خط دفاعی این تیم و اینکه آیا خط خوردن کالیدو کولیبالی و یک مدافع دیگر، تاثیر منفی روی عملکرد این خط دفاع در بازی با سپاهان ندارد؛ گفت: یک تیم کامل داریم. هرچند کولیبالی، میشل و رنان لودی را همراه خود به ایران نیاورده‌ایم، اما با این وجود به بازیکنانی که برای بازی فردا همراه ما هستند، اعتماد کامل داریم. مشکل ما غیبت برخی بازیکنان الهلال نیست بلکه بازی با سپاهان است، زیرا تیم بسیار خوبی هستند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

ژسوس درمورد اینکه آیا با جو ورزشگاه نقش جهان و حضور هواداران پرشور سپاهان در بازی فردا آشنایی دارد و این موضوع تاثیری روی عملکرد تیمش دارد، گفت: بازیکنان الهلال کاملا به جو بازی کردن مقابل ۵۰ یا ۶۰ هزار تماشاگر عادت دارند. مشکل خاصی برای ما نیست بلکه مشکل الهلال رقیب ما است که هدف آن‌ها متوقف کردن تیم من است. همانگونه که پیش از این گفتم برای این بازی کاملا از لحاظ ذهنی آماده هستیم و بار دیگر تاکید می‌کنم تمام تمرکز ما روی دیدار با سپاهان است.

وی درخصوص اینکه الهلال در جریان لیگ حرفه‌ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا حدود ۷۷ گل به ثمر رسانده و سپاهان هم امسال در خط حمله آمارش شبیه به فوتبال حرفه‌ای دنیا است و با این تفاسیر تقابل این ۲ خط حمله تا چه مقداری روی کیفیت بازی اثرگذار است، عنوان کرد: می‌دانیم سپاهان یک تیم بسیار هجومی است که گل‌های زیادی زده و ساختار تهاجمی خیلی خوبی دارد. مربی این تیم هم پرتغالی است و مربیان این کشور بهترین‌های دنیا هستند. این برای ما طبیعی است و مشکلاتی از این بابت خواهیم داشت که قطعا با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم. فکر می‌کنم بازی متعادلی است.

یک خبرنگار از خسوس پرسید فدراسیون فوتبال عربستان برخی بازیکنان این تیم مثل سلمان فرج را به دلیل همراهی نکردن شاگردان روبرتو مانچینی در جام ملت‌های آسیا جریمه خواهد کرد و از طرفی برخی بازیکنان الهلال مثل تبمکتی در اردوی سعودی‌ها حضور یافتند و آیا این موضوع رفاقت بین شاگردانش را از بین نمی‌برد که مسئول رسانه‌ای بازی اجازه نداد سرمربی پرتغالی به این سوال پاسخ بدهد.

ژسوس درمورد اینکه الهلال مقابل سپاهان حمله می‌کند یا دفاع، پاسخ داد: تیم الهلال با تاکتیک همیشگی‌اش بازی فردا را ادامه می‌دهد روزانه روی ایده‌های هجومی و دفاعی تمرین می‌کنیم و همین برنامه‌ها را پیاده خواهیم کرد. چیزی برای پنهان کردن نداریم. این روش کار ما است.

وی درمورد اینکه قیمت ۲ بازیکن الهلال اندازه کل تیم سپاهان است و به همین دلیل انتظار می‌رود این تیم قبل از بازی برنده شود و آیا با این وضعیت هر نتیجه‌ای جز برد تیمش ناکامی محسوب می‌شود، عنوان کرد: الهلال بازیکن مستقل داخلی و خارجی زیادی دارد که می‌توانند اتفاقات زیادی را رقم بزنند. همیشه آرام هستم و به این فکر می‌کنم که با کدام تیم قرار است بازی کنم. فردا هم با احترام به تیم خوب سپاهان نگاه می‌کنیم، اما ارزش‌های ما نیز احترام به خودمان است و سعی داریم بازی خوبی ارائه بدهیم.

برای پیروزی مقابل سپاهان باید کامل آماده باشیم

حسن تمبکتی، بازیکن الهلال نیز در جریان این نشست، اظهار داشت: بازی سختی برای هر ۲ تیم است. برای دیدار با سپاهان کامل آماده هستیم و امیدواریم برای رسیدن به پیروزی آماده باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار