کد خبر: 1073042
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
نخستین سرای نوآوری محصولات فراسودمند کشاورزی و دامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی  در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه اجتماعی و از بطن مردم روی کار آمده و شکل گرفته و بعد از ۴۰ سال از تاسیس این دانشگاه، به دنبال حل مسائل و مشکلات کشور است.

عزیز جوانپور اظهار داشت: در زمانی که نیاز به ایجاد زمینه برای تحصیل در کشور احساس می شد دانشگاه آزاد اسلامی ورود کرد و امروز نیز اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی پیش قدم در عرصه علم و تولید پا به میدان حل مشکلات کشور گذاشته اند.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به طرفیت های هر منطقه مراکز نوآوری راه‌اندازی می شود که با توجه به بسترهای مناسب کشاورزی در مراغه، نخستین سرای نوآوری محصولات فراسودمند کشاورزی و دامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه افتتاح شده است.

جوانپور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه زیرساخت های لازم را فراهم کرده و انتظار حمایت و همراهی مسئولان شهرستان از شرکت های زیرمجموعه این مرکز را داریم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در صورتی که این نوآوری ها به بازار وصل نشوند اتفاقی نخواهد افتاد و همانند گدشته تنها شاهد نوآوری ها و ایده‌ها بر روی کاغذ خواهیم بود.

جوانپور تاکید کرد: سرای نوآوری فقط دنبال تحقیق و پژوهش نیست و تحقیق و پژوهش زمانی اثرگذار است که داخل بازار شود و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

وی به اهداف این مراکز اشاره کرد و افزود: علاوه بر تولید، مدیریت، کیفیت، بهره‌وری و صادرات در دستور کار قرار دارد و به مهارت آموزی توجه ویژه ای خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر