کد خبر: 1099887
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین:
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.

«ابو حمزه» سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است، گفت: سران رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در مقابل رزمندگان گردان های قدس و یگان های رزمی آن در نبرد اخیر، دچار وحشت شدند.

وی افزود: گردان های قدس بدون هیچ وقفه و عقب نشینی به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد و این گردان ها به وصایای شهدا، رزمندگان و رهبران مقاومت عمل خواهد کرد.

سخنگوی گردان های قدس ادامه داد: به عنوان گردان های قدس در نبرد اخیر توانستیم با خون پاک شهید تیسیر الجعبری و خالد منظور و سایر رهبران میدانی و ملت قهرمان فلسطین، حق فلسطین در کرامت و آزادی را به اثبات برسانیم.

ابوحمزه اظهار داشت: از همان لحظه اول رزمندگان خود را برای مقابله به تجاوز دشمن آماده کردیم، در این مدت سیل میانجیگری هایی که از ما می خواستند در برابر کرامت انسانی فلسطین و جان اسرای اعتصاب کننده عقب نشینی کنیم، متوقف نشد.

وی از ملت فلسطین، امت اسلام و آزادگان جهان قدردانی کرد و گفت: این عهد ما است که همچون سپر محافظ، حامی ملت خود باشیم و همانطور که پیش از این نیز گفته ایم بار دیگر خطاب به دشمن می گوییم که اگر « برگردید، ما نیز بر می گردیم».

گفتنی است، طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی به غزه طی ۳ روز ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شده اند. براساس این آمار، ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار