کد خبر: 1175339
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: برنامه تحولی جهاد دانشگاهی با همکاری اساتید دانشگاه‌ها در حال تدوین است که از طریق این برنامه نقاط قوت جهاد تقویت و نقاط ضعف برطرف خواهند شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت:  با توجه به اهداف اصلی جهاد که اعتماد به جوانان و تلاش جهادگونه با ایمان و امید و پیشرفت تعریف شده است، جهاد دانشگاهی توانسته بسیاری از نیازهای کشور را در حوزه دفاع مقدس برطرف کند که این گونه فعالیت جهادی نتیجه اعتماد به جوانان بود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اصولا کارهای روی زمین مانده را در حوزه فناوری انجام داده است، اظهار داشت: یکی از این فعالیت ها مربوط به دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه خواجه نصیر است که فرستنده های پیشرفته برای صدا و سیما را ساخته اند.

به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، فعالیت فرهنگی دانشگاهها در دهه ۶۰ توسط جهاد انجام می گرفت و امروز هم فعالیت های فرهنگی از جمله مسابقات قرآنی دانشجویان، مسابقات ملی مناظره و سایر فعالیت های فرهنگی را در دانشگاه برگزار می کند.

وی عنوان کرد: : ۶ موسسه غیر انتفاعی، ۳۷ مرکز علمی کاربردی و سه دانشگاه غیر انتفاعی در حوزه آموزش در جهاد دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند همچنین واحد های جهاد دانشگاهی نیز در دانشگاههای بزرگ کشور مشغول به فعالیت هستند.

مسلمی نائینی گفت: برنامه تحولی جهاد دانشگاهی با همکاری اساتید دانشگاهها در حال تدوین است و در این برنامه نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف خواهند شد که این برنامه نقشه راه جهاد دانشگاهی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار