کد خبر: 1178359
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره گفت: در بحث نگهداشت نیروی انسانی موضوعی که خیلی می‌تواند تعیین‌کننده باشد، خود دانشگاه است که نقش بسیار موثری دارد، در مرحله اول خود دانشگاه می‌تواند در این زمینه تاثیر داشته باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  امیدعلی مسعودی رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در بحث نگهداشت نیروی انسانی موضوعی که خیلی می‌تواند تعیین‌کننده باشد، خود دانشگاه است که نقش بسیار موثری دارد. در مرحله اول خود دانشگاه می‌تواند تاثیر داشته باشد.

وی افزود:‌ طبیعتا دانشگاهی که استادان ممتاز و پژوهشگران اهل اندیشه داشته باشد، می‌تواند نیروی انسانی را نگه دارد و فارغ‌التحصیل این دانشگاه می‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه باشد.

مسعودی خاطرنشان کرد: با ارتباط بین دانشگاه و صنعت می‌توانیم دانشجویان را حفظ کنیم و بخش‌های مختلف را تقویت کنیم که در این موضوع نیازمند سیاست‌گذاری‌های دولت هستیم تا یک پل ارتباطی بین دانشگاه و اشتغال ایجاد کنند و براساس نیاز‌های کشور پیش رود، برای رفع نیاز‌ها باید از نیرو‌های کارشناس،کارشناسان ارشد و صاحب‌نظران در این بخش‌ کمک گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار