کد خبر: 1179867
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
 نخستین هفته جهادی خدمت با حضور مسئولان اسلامشهری در شهرک امام خمینی(ره) آغاز بکار کرد.
بهاره عشقی صابر

نخستین «هفته جهادی خدمت» با برگزاری جلسه ای با حضور فرماندار اسلامشهر و مسئولان ادارات شهرستان در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک امام خمینی(ره) (مسکن مهر ضیاءآباد) برپاشد.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در این جلسه با بیان اینکه هفته جهادی خدمت با محوریت ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان و با مشارکت تمامی ادارات و دستگاهها در محلات مختلف بویژه محلات کم برخوردار برگزار خواهد شد، افزود: امروز شاهد آغاز برگزاری نخستین هفته جهادی خدمت در این شهرک هستیم که تا روز پنج شنبه با ارائه خدمات مختلف و برگزاری میز خدمت ادارات در طول هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در همین راستا هفته گذشته در جلسه ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار اولویتها و مسائل و مشکلات شهرک امام خمینی(ره) با حضور مدیران مربوطه در فرمانداری احصاء و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار اسلامشهر یکی از مهمترین درخواست های ساکنان این شهرک را صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر عنوان کرد و گفت: اداره مسکن و شهرسازی غرب استان تهران با همکاری اداره ثبت اسناد و بانک مسکن باید به صورت ویژه این درخواست مهم و بحق مردم را پیگیری کند.

حبیبی همچنین به کمبود سرانه های مختلف در شهرک امام خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: در جلسه ای که هفته گذشته با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در فرمانداری برگزار شد، مقرر گردید یک دبیرستان ۱۲ کلاسه برای دانش آموزان متوسطه دوم در این شهرک احداث شود.

وی با اشاره به کمبود سرانه های ورزشی این محله افزود: در کنار اجرای بازسازی چمن ورزشگاه ۷ هزار نفری شهید سلیمانی که با ۳۰میلیارد تومان اعتبار انجام خواهد شد، احداث یک زمین چمن مصنوعی نیز در این ورزشگاه در دستور کار قرار دارد تا مورد استفاده جوانان ساکن در مسکن مهر قرار گیرد.

فرماندار اسلامشهر در ادامه به ارائه خدماتی همچون ارتقای کیفی داروخانه مسکن مهر، نصب پل عابر پیاده در محل ورودی این شهرک از بلوار حضرت معصومه(س)، زیباسازی مدارس و فضاهای مربوطه موجود در این محله و راه اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی و اختصاص مربی ورزش به صورت ثابت در بوستان محله امام خمینی(ره) توسط دستگاههای ذیربط اشاره کرد و گفت: ارتقاء خدمات دهی شهرداری بویژه در مجتمع ها، افزایش سرانه فضای سبز و تبدیل بخشی از فضای سبز این محله به پارک کودکان و تامین روشنایی معابر اصلی و ورودی های شهرک نیز در دستور کار خواهد بود.

حبیبی با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر احداث بازارچه میوه و تره بار در این محله را در دستور کار دارد، ادامه داد: برپایی میز خدمت ادارات، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و نمایشی در محوطه مسجد امیر المومنین(ع) و اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت در رشته های مختلف اعم از مهارتی، هنری، ورزشی، فرهنگی،اجتماعی نیز در این هفته انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار