کد خبر: 1188424
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه مهم ترین درس دفاع مقدس همبستگی و همدلی بود، گفت: ملت ایران با همبستگی و همدلی خود می‌تواند هر چالش و تهدیدی را پشت سر بگذارد و به عزت و شکوفایی برسد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس درباره اهمیت آن، بیان داشت: دفاع مقدس، مقدس است چون در آن ملت ایران برای حفظ اسلام، استقلال، آزادی و کرامت خود جان فشانی کرد و با توکل به خداوند و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، بر قدرت‌های جهانی غلبه یافت.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران با همبستگی و همدلی خود می‌تواند هر چالش و تهدیدی را پشت سر بگذارد و به عزت و شکوفایی برسد.

وی بیان داشت: این جنگ یکی از بزرگترین و خونین‌ترین جنگ‌های تاریخ بود که در آن ملت ایران با ایمان، اخلاص، شجاعت و خلاقیت خود مقابل تهاجم دشمن دفاع کرد و پیروز شد.

حجت الاسلام لرستانی اظهارداشت: دفاع مقدس بسیاری از برکات و دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را برای ملت ایران به همراه داشت.

وی یادآور شد: در این جنگ، استعدادها، خلاقیت‌ها و توانایی‌های مختلف مردم به شکل چشمگیری رشد کرد و صنایع دفاعی، علوم نظامی، فناوری‌های پیشرفته و تجارب انقلابی به دست آمد.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: فرهنگ شهادت، اخلاص، صبر، تقوا، فداکاری، مقاومت و جهاد بین ملت ترویج یافت و باعث آشنایی نسل‌های جوان با آرمان‌های انقلاب و اسلام  شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار