کد خبر: 1202375
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور در تحقق آنچه که به بنده ماموریت دادند اعم از آزادی بیان، پیگیری حقوق مادی و معنوی زنان و حقوق عامه مردم ایران بدون توجه به رنگ، مذهب، دین و نژاد مصمم است.

جوان آنلاین: سکینه سادات پاد روز دوشنبه در شهرستان آمل بیان داشت: رئیس جمهور شعار‌های گذشته درخصوص حق برپایی اجتماعات و آزادی بیان را که معمولا کارکرد تبلیغاتی و انتخاباتی داشت را با هدف و رویکرد تحقق عملی در جامعه ذیل ماموریت بنده پیگیری می‌کند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این که، در دوره‌های گذشته حق برپایی اجتماعات و آزادی بیان شعار‌های زیبایی بود که در دولت سیزدهم به سمت تعیین تکلیف و ظهور عملی پیش می‌رود، بیان داشت: رئیس جمهور برای تحقق این شعار‌های به زمین مانده دستیاری در حوزه پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی معرفی کرد.

دستیار رئیس جمهور با ذکر این نکته که احقاق حقوق عامه و به ویژه آزادی بیان از جمله مفاهیم مهم قانون اساسی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران برای تحقق همین شعار‌ها شکل گرفته است.

پاد اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور به عنوان رئیس سابق دستگاه قضا در حوزه تحقق حقوق عامه کار تخصصی انجام داد، برای اجرای این اصل اهتمام جدی دارد.

وی اضافه کرد: رویکرد توسعه گرایانه رئیس جمهور تمامی جریان‌های سیاسی و مذهبی در داخل و خارج از کشور را شامل می‌شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط و بالندگی در جامعه اهتمام جدی خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار