کد خبر: 1209635
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
در قالب شماره جدید «کتاب/مجله رواق خدمت»؛
شماره جدید «کتاب/مجله رواق خدمت» با موضوع «بانوان و خانواده در آستان قدس رضوی» به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد.
سیده سمیه ناصری

«کتاب/مجله رواق خدمت» با موضوع «بانوان و خانواده در آستان قدس رضوی» نگاهی مختصر به عملکرد آستان قدس رضوی در موضوع خانواده و زنان در عرصه‌های مختلف دارد.
این اثر در 12 فصل با عناوین رواق زندگی، بانوان خادم، باغ خاتون، دهه هشتادی‌ها، آموزش و ورزش، فرهنگ‌یاوران، درپناه حجاب، زندگی به سبک رضوی، کارآفرینی و اشتغال، ایران جوان، سلامت بانوان و وقف و نذرمادرانه منتشر شده است.
همچنین در این اثر نگاهی به برخی از فرمایشات تولیت آستان قدس رضوی و همچنین اسناد راهبردی و بالادستی در موضوع بانوان و خانواده شده است.
بررسی اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در موضوعات آموزش، ورزش، فرهنگ، هنر، وقف، نذر و سلامت ویژه بانوان و همچنین فضاهای اختصاصی برای بانوان و کودکان در حرم مطهر رضوی از مواردی است که در این اثر به آن پرداخته شده است.
«کتاب/مجله رواق خدمت» با موضوع «بانوان و خانواده در آستان قدس رضوی» در 188 صفحه قطع A4 و با ضمیمه خلاصه به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو تولید شده است.
لازم به ذکر است پیش از این نیز «کتاب/مجله رواق خدمت» با موضوع «کتاب و کتابخوانی در آستان قدس رضوی» توسط مرکز ارتباطات و آستان قدس رضوی نیز منتشر شده است. 
«رواق خدمت» عنوان کتاب/مجله‌های موضوعی است که به تبیین فعالیت ها و دستاوردهای آستان قدس رضوی در عرصه های مختلف می پردازد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار