کد خبر: 1215709
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
سردار محمدیان:
رییس پلیس پایتخت گفت: امروز در تهران شاهدیم دیگر در خیابان‌ها مانند چند سال قبل معتاد متجاهر نداریم اگر هم موردی بوده مردم به پلیس گزارش داده و بی درنگ نسبت به جمع آوری آنان اقدام شده است.

جوان آنلاین: سردار عباسعلی محمدیان روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح همیاران آرامش اجتماعی که در مسجد جامع نارمک برگزار شد با تاکید بر اینکه اگر خرده فروشی موادمخدر نباشد، معتاد متجاهر نیز نخواهد بود، از برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: نزدیک به یکسال است که با هدف ارتباط بیشتر با مردم و دریافت نیازمندی‌های پلیسی، توفیق داریم هر هفته از یک مسجد در سطح محلات تهران بازدید کرده و در جمع مردم محل حضور پیدا کنیم و در این بازدید‌ها مدیران پلیس‌های تخصصی و کارشناسان نیز هستند.

سردار محمدیان با بیان اینکه پلیس با مردم ملاقات کرده و نیازمندی‌های آنان را پرس و جو می‌کند، اظهار کرد: تلاش ما رفع این مشکلات و نیازمندی‌هاست و در آینده نیز بیشتر به شکل حضوری در خدمت مردم خواهیم بود.

ریس پلیس پایتخت با بیان اینکه نتیجه حضور میدانی پلیس در مساجد و محلات باعث شده مشکلات محلات زودتر و بهتر رفع شود، گفت: یکی از مشکلات مطرح شده در این دیدارها، جمع‌آوری معتادان متجاهر است البته ما توانمندی جمع‌آوری آن‌ها را داریم، اما جای نگهداری نداشتیم.

سردار محمدیان تاکید کرد: خوشبختانه با مشارکت شهرداری تهران ظرفیت برای نگهداری این افراد افزایش پیدا کرد و معتادان متجاهر یا افرادی که مریضی‌های واگیردار و زخم باز دارند در فضای ایجاد شده نگهداری می‌شوند و امروز شاهد پاکسازی محلات از وجود معتادان متجاهر هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: با خرده فروشان مواد مخدر نیز بطور قاطع برخورد می‌کنیم و اگر کسی گزارشی از این افراد داشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اعلام کند تا پلیس در سریعترین زمان ممکن نسبت به برخورد با آن‌ها برخورد کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار