کد خبر: 1219019
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
 فریدون حسن 

جوان آنلاین: استقلال با شکست مقابل مس رفسنجان علاوه بر حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی اولین جام این فصل را هم از دست داد. مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی عصر دیروز با انجام سه بازی پیگیری شد و تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر به مصاف حریفان خود رفتند. 
در رفسنجان استقلال صدرنشین لیگ برتر میهمان مس رفسنجان بود که با آمدن محرم نویدکیا جان تازه‌ای گرفته است. استقلال خیلی زود می‌توانست به گل برسد. دقیقه ۱۰ مسابقه داور برخورد حامد لک دروازه‌بان مس با مرادمند را پنالتی تشخیص داد، اما صالح حردانی پنالتی را تقدیم حامد لک کرد تا مس جان تازه‌ای بگیرد. دقیقه ۲۴ محمد مهدی محبی در یک ضد حمله برق‌آسا مس را یک بر صفر جلو انداخت تا شاگردان نویدکیا با اندوخته یک گل به رختکن بروند. 
با آغاز نیمه دوم و در حالی که تصور می‌شد استقلال برای جبران به زمین بیاید، اما بازهم این مس بود که با برنامه‌تر نشان داد. دقیقه ۶۷ منتظر محمد مهاجم مس در مصاف تک به تک با حسینی توپ را به صورت چیپ از بالای سر او به گل دوم مس تبدیل کرد تا عملاً کار استقلال تمام شود. آبی‌ها در ادامه رو به بازی احساسی آوردند و حملات چشم بسته‌ای را تدارک دیدند؛ حملاتی که ثمری نداشت و البته این فرصت را به مس داد که در ضد حملات بازهم خطرناک ظاهر شود، اما در نهایت کار با همان دو گل به پایان رسید تا جواد نکونام و استقلال اولین جام فصل را از دست بدهند. 
استقلال که طی هفته‌های اخیر با حواشی زیادی روبه‌رو بوده حالا با این شکست و حذف از رقابت‌های جام حذفی با حاشیه‌های جدیدی روبه‌رو خواهد شد؛ حاشیه‌هایی که باید دید واکنش آبی‌ها به آن‌ها چه خواهد بود و آیا می‌تواند روی عملکرد این تیم در لیگ برتر تأثیر بگذارد یا نه؟
در دیگر بازی دیروز سپاهان اصفهان موفق شد در نصف جهان ۳ بر صفر شمس آذر قزوین را شکست دهد. برای سپاهان رضا اسدی، امید نورافکن و رضا شکاری گلزنی کردند تا زرد‌های اصفهان بعد از ناکانی‌های زیادی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرده بودند سرانجام به پیروزی دست پیدا کنند و برای ادامه راه روحیه بگیرند. این اولین برد سپاهان بعد از شش شکست متوالی بود. آخرین بازی این مرحله را هم تیم‌های پرسپولیس و نفت و گاز گچساران شب گذشته برگزار کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار