کد خبر: 1222137
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعدازظهر امروز در نشستی خبری در محل وزارت خارجه ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین گفت: ما پیروز خواهیم شد.

جوان آنلاین: زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در تهران حضور دارد، بعدازظهر امروز (شنبه) ۱۱ فروردین ماه در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال امیرعبداللهیان قرار گرفت و پس از آن با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در پایان این دیدار در نشستی خبری با بیان اینکه ایران همواره در کنار ملت فلسطین ایستاده است و طی ماه‌های گذشته نقش مهمی داشته و در کنار مقاومت فلسطین ایستاده و این برای ما موضوع عجیبی نبود، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم فلسطین و مقاومت این ملت حمایت می‌کند و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست.

نخاله ادامه داد: ایران بهای این مسأله را نیز پرداخت کرده از جمله تحریم‌هایی که علیه آن اعمال شده است.

نخاله بیان کرد: در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران پشتیبان و حامی ملت فلسطین بوده است. ایران در همه سطوح سیاسی، نظامی و امنیتی از ملت فلسطین حمایت کرده است.

دبیرکل جهاد اسلامی افزود: از ایران و ملت ایران که همواره در کنار عدالت و ملت مظلوم ایران می ‌ایستد و از مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم. 

نخاله بیان کرد: ما پیروز خواهیم شد و پایداری ملت فلسطین الگویی برای همه ملت‌های جهان خواهد بود و در پایان نبرد طوفان الاقصی پیروزمندانه با شما دیدار می‌

کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار