کد خبر: 1228083
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
اصحاب رسانه استان البرز می توانند جهت دریافت کارت ویژه پوشش خبری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج،فردیس و اشتهارد ثبت نام نمایند.

حمیدرضا رضایی ، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با اعلام این خبر ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه استان که همواره در راستای اطلاع رسانی شفاف از اقدامات، عملکردها و دستاوردها خصوصا در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : با توجه به اینکه کمتر از چهار روز دیگر تا برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، این ستاد با هدف سهولت در تردد خبرنگاران و عکاسان محترم درحوزه انتخابیه کرج،فردیس و اشتهارد نسبت به ثبت نام از اصحاب محترم رسانه جهت صدور کارت اقدام کرده است.
وی ادامه داد: برای این منظور ضرورت دارد که اصحاب محترم رسانه با ورود به لینک زیر https://digiform.ir/wc24db33c نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رضایی گفت: با توجه به انجام مقدمات صدور کارتهای خبری ،زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد لذا از خبرنگاران رسانه های گروهی دعوت می شود تا در موعد مقرر جهت ثبت نام اقدام کنند. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، استانداری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار