کد خبر: 1228131
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به خباثت جدید صهیونیست‌ها در رفح
ننگ، نفرین و مرگ بر دولت‌های خائن و پست منطقه که با سکوتشان در این جنایت و قتل و عام مردم مظلوم غزه و رفح از سوی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونسیتی شریکند
جوان آنلاین: جنایات جدید رژیم خبیث صهیونیستی در رفح با حمله و بمباران مردم مظلوم این منطقه با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این حملات را محکوم کردند و آن را نشان دیگری بر سفاکی و خونریزی صهیونیست‌ها دانستند. آن‌ها تأکید کردند که این خباثت نیز مانند آنچه تاکنون صهیونیست‌ها کرده‌اند با شکست مواجه خواهد شد و به زودی این رژیم خبیث کودک‌کش از صحنه دنیا حذف خواهد شد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است. 
 
 مرتضی آرکینی:
ننگ، نفرین و مرگ بر دولت‌های خائن و پست منطقه که با سکوتشان در این جنایت و قتل و عام مردم مظلوم غزه و رفح از سوی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونسیتی شریکند. #رفح_تستغیث ‎#رفح_تحت_القصف
 صفحه «تفکر نقاد»:
عکس‌ها و فیلم‌هایی که از جنایات در رفح مخابره می‌شود، فوق‌العاده وحشتناک است. رژیم هار کاملاً عمدی کودکان را سلاخی می‌کند، می‌سوزاند و زیر آوار زنده به گور می‌کند و کثیف‌ترین شکل از پستی و رذالت بشر را جلوی چشم دنیای پر ادعا، اما پوچ و خالی بند به نمایش می‌گذارد. 
 فؤاد شمس:
همانطور که ورود زمینی ارتش اشغالگر اسرائیل به نوار غزه، فلسطین را تبدیل به ویتنام قرن ٢١ کرد، حمله به رفح، استالینگراد قرن ٢١ را می‌آفریند. سرنوشت نتانیاهو و حامیانش همچون هیتلر و نازی‌ها خواهد شد. نتانیاهو برای حفظ خود حاضر است کل اسرائیل و دولت امریکا را به چاه بیندازد.
 عبدالله گنجی:
رفح؛ شهدا و زنده‌ها با هم زندگی می‌کنند. جای تفکیک نیست و جهان فقط نگاه. 
 رحمان قهرمانپور:
با حمله نتانیاهو به رفح می‌توان گفت دغدغه اصلی او بقای سیاسی و حفظ ائتلاف کابینه است، فشار‌های امریکا و افکار عمومی جهان نتوانسته است محاسبات او را تغییر دهد. شاید او می‌خواهد حماس را وادار کند به صلحی که اسرائیل می‌خواهد تن در دهد و به اپوزیسیون بگوید چاره‌ای جز کار با او ندارند. 
 امید هلالی:
حمله اسرائیل به رفح با ۵/۱ میلیون جمعیت در جنوبی‌ترین منطقه باریکه غزه و چسبیده به مصر آزمونی بزرگ برای این کشور است که زمانی پیش‌قراول تحولات جامعه عربی بوده. در صورتی که ژنرال سیسی مقابل این جنایت فقط نظاره‌گر باشد با افکار عمومی عربی که اهل غیرت و حمیتند با مشکل مواجه خواهد شد.
 حسن حسن‌خانی:
آخرین مرحله از جنایات هولناک و آخرالزمانی اسرائیل علیه بشریت، بمباران ۷/۱ میلیون انسان بی‌گناه در رفح و جنوب نوار غزه است. فلسطین تمام جهان را از بند صهیونیسم آزاد خواهد کرد. 
 سیدعلیرضا آل‌داود:
آخرین تلاش‌های موش‌کثیف نتانیاهو برای ماندن در قدرت... رفح باتلاق و گورستان صهیونسیت‌ها خواهد شد. باذن الله. #رفح_تحت_القصف
 احسان موحدیان:
در باکو، عده‌ای حقیر فریب خورده برای حمایت از حمله رژیم‌صهیونیستی به رفح در نوار غزه به خیابان‌ها ریختند و از رژیم نژادپرست کودک‌کش اسرائیل حمایت کردند. این روز‌ها این صحنه‌ها حتی به ندرت در اروپا و امریکا دیده می‌شود!
 احسان مردانی:
جنایت جدید صهیونیست‌ها حتماً شکست خواهد خورد. صهیونیست‌ها به گور خواهند رفت. پیروزی با مردم مظلوم و زجر دیده فلسطین است؛ مادرانی که هر شب نمی‌دانند آیا فردا نیز کودکانشان در آغوششان خواهند بود. 
 کاربری با نام «علی»:
رفح عزیز بر شبح خبیث پیروز خواهد شد، چون همیشه خون بر شمشیر پیروز است. اللّهُمَّ عجّل لولیک الفرج.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
0
ای کاش کشورهای بزرگ جهان عرب فقط ذره ای ازغیرت یمن کوچک را داشتند.
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
0
اللهم عجل لولیک الفرج لعنت خداوند بر اسرائیل خبیث و حامیانش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار