کد خبر: 625717
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای 530 آشپز کاروان‌های زیارتی استان یزد خبر داد.
 

سعید پرویزی اظهار داشت: به دنبال تفاهم‌نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان حج و زیارت استان یزد، 530 نفر از آشپزان کاروان‌های زیارتی برای دریافت گواهینامه مهارت و حضور در کاروان‌های زیارتی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان حج و زیارت و مسئولان اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد، آموزش کارگزاران دفاتر حج و زیارت مورد توجه قرار گرفت.

پرویزی عنوان کرد: این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه ریزی لازم در اجرای تفاهم نامه بین سازمان حج و زیارت و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد.

وی در مورد ثبت‌نام در سامانه فنی و حرفه‌ای و دریافت کارت ورود به جلسه و ارائه پروژه عملی همچنین حضور در حوزه‌های آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیس اداره آموزش حج و زیارت استان نیز در این جلسه بر اهمیت آموزش و کسب مهارت حرفه ای توسط کارگزاران و عوامل اجرایی عملیات زیارتی تأکید کرده بود.

نخستین آزمون رقابتی به صورت ادواری برای کارگزاران دفاتر حج و زیارت استان یزد روز پنج‌شنبه برای آشپزان این دفاتر در راستای ارتقا کیفیت ارائه خدمات برگزار می‌شود و افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه بین‌المللی مهارت دریافت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار