کد خبر: 1226465
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
علی درخشنده کارگردان «همسایه شما، زهره» ضمن تشکر از حاضران در سالن بیان کرد: من از روزی که در سینما مشغول به کار شدم دوست داشتم فیلم سینمایی بسازم با پروانه سینمایی و در سینما پخش شود که خدا را شکر با لطف همه دوستان و عزیزان محقق شد و از همگی بسیار ممنونم.

جوان آنلاین: آیین رونمایی و اکران فیلم «همسایه شما زهره» به کارگردانی علی درخشنده و تهیه‌کنندگی مجید برزگر شب گذشته (۸ اردیبهشت) توسط گروه هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. فیلم «همسایه شما، زهره» با نگاهی روانشناسانه به یکی از معضلات جوامع امروزی به پرسشگری نسبت به آن می‌پردازد.

میثم کریمی مجری برنامه با تشکر از مخاطبانی که آثار اکران شده در گروه هنر و تجربه را انتخاب می‌کنند گفت: از دوستان و درست‌اندرکاران گروه هنر و تجربه تشکر می‌کنم چرا که مدتی است ساز و کار اکران برای فیلم‌هایی که زحمت و یک گروه منسجم پشتشان دارند به شکلی شده که می‌توانند اثرشان را روی پرده نقره‌ای و جادویی سینما ببینند.

رویا افشار بازیگر فیلم «مامان» با از تشکر از مخاطبان گفت: اطمینان دارم هر یک نفر بیشتری که این اثر را ببیند اگر که دلیلی برای انتخاب و دیدنش نداشته پس از تماشای آن دلایل خود را خواهد یافت.

علی درخشنده کارگردان «همسایه شما، زهره» ضمن تشکر از حاضران در سالن بیان کرد: من از روزی که در سینما مشغول به کار شدم دوست داشتم فیلم سینمایی بسازم با پروانه سینمایی و در سینما پخش شود که خدا را شکر با لطف همه دوستان و عزیزان محقق شد و از همگی بسیار ممنونم.

میثم کریمی مجری برنامه افزود: گروه هنر و تجربه و همینطور فیلم‌هایی که در این گروه به نمایش در می‌آیند بسیار شریف هستند. اینکه فیلمسازان آثارشان را روی پرده نقره‌ای و جادویی سینما می‌بینند بسیار جذاب است. فیلم‌هایی که در گروه هنر تجربه اکران می‌شوند فیلم‌هایی هستند که برای یک دغدغه و برای خود سینما ساخته می‌شوند.

علی درخشنده: بسیار مهم است که خودمان از خودمان حمایت کنیم
علی درخشنده در انتها با تشکر از عوامل فیلمش همینطور هنرمندانی که در این اکران حضور داشتند گفت: ما برای اکران این اثر با چالش‌های متعددی مواجه بودیم، اما در نهایت با تلاش‌های گروه هنر تجربه موفق شدیم فیلم را به اکران برسانیم.

رویا افشار بازیگر تئاتر و سینما در پایان تاکید کرد: خواهش می‌کنم این فیلم را با چشم باز ببینید. این نکته بسیار مهم است که چشمانمان را باز کنیم و پیرامونمان را بنگریم. این اثر به یک جریان روانشناختی طعنه می‌زند، اما هیچ جریان روانشناختی و روانشناسانه‌ای وجود ندارد که از بطن جامعه‌اش بیمار نشده باشد و احتیاج به یک حامی و احتیاج به دیده شدن با چشمان باز نداشته باشد مخصوصاً در جوامعی مثل جوامع ما که با این حجم از تضاد‌های گوناگون و متعدد روبرو است. تقاضا دارم این اثر را با چشم باز ببینید چرا که در هر سکانس اشاراتی وجود دارد که می‌تواند در نهایت به نتیجه‌گیری شما کمک کند.

علی درخشنده با تشکر از مجید برزگر گفت: این اثر متعلق به سینمای مستقل است و سینمای مستقل هم چالش‌های خاص خودش را دارد. فکری که در پس این فیلمنامه است و دغدغه‌ای که از آن نشات گرفته همینطور سرمایه‌ای که پشتوانه این فیلم شده همه و همه کاملاً شخصی بوده‌اند. من و آقای برزگر آنقدر بالا و پایین کردیم تا توانستیم پس از ۴ سال با کمک دوستانمان این فیلم را بسازیم؛ بنابراین بسیار مهم است که خودمان، خودمان را حمایت کنیم.

اکران «همسایه شما، زهره» از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینما‌های گروه هنر و تجربه آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

برچسب ها: هنر و تجربه ، فیلم ، سینما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار