کد خبر: 1082072
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه استقرار روحانیون در کلانتری ها به عنوان مشاور مذهبی یکی از برنامه های تحولی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی است گفت: تحول ساختاری جدید و هم ترازی انتظامی با سایر نیروهای مسلح گامی بلند در جهت تحقق پلیس مطلوب تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در قم با اشاره به اینکه استقرار روحانیون در کلانتری ها به عنوان مشاور مذهبی یکی از برنامه های تحولی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی است گفت : تحول ساختاری جدید و هم ترازی انتظامی با سایر نیروهای مسلح گامی بلند در جهت تحقق پلیس مطلوب تراز انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدعلیرضا ادیانی اظهار کرد : مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت در کشور می دانند. بدون امنیت توسعه و پیشرفت در هیچ زمینه ای امکان پذیر نیست. بحمدالله با توجه به همدلی و هم افزایی که امروز بین همه مسئولین تصمیم گیر در سطح ناجا وجود دارد ما شاهد اقدامات شایسته ای توسط ناجا در راستای تامین امنیت پایدار در سطح کشور هستیم.
حجت الاسلام ادیانی افزود : استقرار روحانیون در کلانتری به عنوان مشاور مذهبی و دینی یکی از برنامه های تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم است.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با اشاره به کسب رتبه دوم نیروی انتظامی در مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح گفت : از جمله اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی برگزاری۱۰ دوره طرح ولایت اساتید و دانشجویان و برگزاری ۶ مرحله رزمایش همدلی مومنانه و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت کارکنان خیر و نیکوکار انتظامی است.

ناجا با همه شئون زندگی مردم در ارتباط است
آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم نيز ضمن تشکر از اقدامات نیروی مقتدر و ارزشمند انتظامی اظهار کرد : ناجا با همه شئون زندگی مردم در ارتباط است و خوشبختانه خدمات و مجاهدت های انتظامی در چند سال اخیر به مردم واقعا چشمگیر و محسوس است .
امام جمعه قم با اشاره به اینکه پلیس از اول انقلاب در حال پیشرفت و ترقی از جنبه مختلف است گفت : حضور به موقع ناجا در همه صحنه ها از این مجموعه یک مجموعه هوشیار و مقتدر ساخته است و مساله ای که لازم است این که ارتباط پلیس با بدنه جامعه و مردم مساجد و مدارس تقویت و ارتقاء یابد. آیت الله سعیدی با بیان اینکه اقتدار و موفقیت و محبوبیت ناجا، اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی است افزود : تنها راه کسب توفیق و محبوبیت این است که تمام کارها را با اخلاص و برای کسب رضای خدا انجام دهیم و در صراط مستقیم الهی قدم برداریم.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
لطفا از روحانیون طرج بادقت ودرست نظرسنجی شود.تشکر.
بعدا آن تعریف وتمجید از این طرح شود.تشکر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار