کد خبر: 1186090
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
معاون اداری و مالی وزیر علوم از اختصاص یک هزار هکتار از اراضی دانشگاه‌ها به ساخت مسکن برای اساتید و کارکنان خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت گفت: برای تامین مسکن استادان و کارکنان دانشگاه‌ها با توجه به قانون جهش ملی مسکن قرار شد که بیش از یک هزار هکتار از اراضی دانشگاه‌ها را با توافق وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن استادان استفاده شود و در مرحله اول استادان و کارکنان فاقد مسکن و در مرحله دوم همه کارکنان و استادان دانشگاه صاحب مسکن می‌شوند.

وی درباره تقسیم اراضی دانشگاه‌ها گفت: این توافق‌نامه‌ را وزارت علوم با وزارت راه و شهرسازی انجام داده که با توجه به تقاضا و ظرفیت‌هایی که در دانشگاه‌ها  برای مشارکت در نهضت ملی مسکن وجود دارد و وزارتین تنها مقدار اراضی که معین شده را به دانشگاه‌ها می‌دهند.

* یک متر بیشتر از اراضی مشخص شده به دانشگاه‌ها نخواهیم داد

خطیبی‌ افزود: اگر بعضی از دانشگاه‌ها اراضی بیشتری بخواهند، ما در آموزش عالی یک متر هم بیشتر از آن توافق‌نامه‌ای که وزارتین انجام داده‌اند را به دانشگاه‌ها نخواهیم داد.

معاون مالی درباره اعتراض بعضی از دانشگاه‌ها بابت افزایش اراضی گفت: این اتفاق هرگز نمی‌افتد،که اراضی بیشتری دهیم و ما فقط اراضی که مورد توجه وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی است را می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار