کد خبر: 1228173
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
خانه دو نفر از دانش‌آموزان در آن طرف رودخانه قرار دارد که با کمک اهالی برای عبور این دانش‌آموزان پلی سنگی احداث شد، اما بارش فصلی باران موجب از بین رفتن پل و ایجاد مشکل برای دانش‌آموزان شد

جوان آنلاین: معلم فداکار در شهرستان کوهرنگ با به خطر انداختن جان خود موفق شد دو دانش‌آموز را از جریان سیلاب نجات دهد. 
معلم فداکار که فرید محمودی نام دارد دو روز قبل متوجه شد دو دانش‌آموز دختر در جریان سیلاب گرفتار شده‌اند که خودش را به آب زد و موفق شد دو کودک را نجات دهد. دو کودک نجات‌یافته دانش‌آموزان اول ابتدایی مدرسه امام خمینی روستای کچوز شهرستان کوهرنگ بودند. فرید محمودی گفت: خانه دو نفر از دانش‌آموزان در آن طرف رودخانه قرار دارد که با کمک اهالی برای عبور این دانش‌آموزان پلی سنگی احداث شد، اما بارش فصلی باران موجب از بین رفتن پل و ایجاد مشکل برای دانش‌آموزان شد. 
وی ادامه داد: روز دوشنبه پس از تمام شدن کلاس درس، بارش باران شروع شد، به همین دلیل به سراغ دانش‌آموزان رفتم تا از عبور آنان از رودخانه مطمئن شوم. وقتی به رودخانه رسیدم، متوجه شدم سیل پل را تخریب کرده و دانش‌آموزان وسط رودخانه گرفتار شده‌اند و تقاضای کمک دارند که در کمترین زمان خودم را به آن‌ها رساندم و آنان را از رودخانه عبور دادم. آموزشگاه امام خمینی در روستای کچوز منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ واقع شده و دارای شش دانش‌آموز است. افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم از فداکاری این معلم قدردانی کرد. 
وی در تماس تلفنی با این معلم فداکار، وی را نمونه یک معلم جهادی و انقلابی دانست.

برچسب ها: دانش آموز ، معلم ، فداکاری
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
0
0
با دیدن این فداکاری اشک داخل چشمام جمع شده
آقای فرید محمودی یه معلم فداکار ومتعهد هست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار