کد خبر: 1223206
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
شب آخر هفته بیست‌و‌دوم
سپاهان و تراکتور امشب این فرصت را دارند تا با برتری مقابل حریفان فاصله خود را با صدر جدول لیگ برتر کمتر کنند
فریدون حسن

جوان آنلاین: سپاهان و تراکتور امشب این فرصت را دارند تا با برتری مقابل حریفان فاصله خود را با صدر جدول لیگ برتر کمتر کنند. دو مسابقه پایانی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر امشب در آبادان و تبریز برگزار می‌شود، جایی که سپاهان میهمان صنعت نفت آبادان است و تراکتور از آلومینیوم اراک پذیرایی می‌کند. 
تراکتور و سپاهان هفته قبل بازی عقب‌افتاده خود را برگزار کردند، دیداری که در نهایت به تقسیم امتیاز بین آن‌ها انجامید تا خیال استقلال و پرسپولیس در بالای جدول راحت شود، اما حالا با تساوی خانگی استقلال مقابل مس رفسنجان فرصت نزدیک شدن به آبی‌ها برای سایر مدعیان از جمله این دو تیم فراهم شده، البته به شرط آنکه قدر این فرصت را بدانند. 
سپاهان بعد از شکست‌های بد و سلسله‌واری که تجربه کرد حالا به ثبات رسیده و امشب در آبادان میهمان تیم بحران‌زده و ته‌جدولی صنعت نفت است. شاگردان مورایس که با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته‌اند و یک بازی عقب‌افتاده دیگر دارند، خوب می‌دانند اگر می‌خواهند همچنان کورسوی امید برای رسیدن به صدر را حفظ کنند باید صنعت نفت را ببرند و چشم به لغزش تیم‌های بالای جدولی در هفته حساس پیش‌رو داشته باشند. در آن سوی میدان صنعت نفت رده شانزدهمی با ۱۳ امتیاز تقریباً امیدی به بقا ندارد و همین می‌تواند کار را برای سپاهان سخت کند. تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد و نمی‌خواهد حداقل در زمین خود و مقابل چشم هواداران متعصبش ببازد. البته سپاهان امشب یک مشکل هم دارد و آن اینکه مورایس نمی‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند. سرمربی پرتغالی در جریان بازی مقابل تراکتور برای دومین بار کارت زرد گرفت و از نشستن روی نیمکت محروم شد. 
اما تراکتور و خمس هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کنند. تیم سوم جدول رده‌بندی امشب هم میزبان است، میزبان تیم سختکوش و چغر اراکی که در مواقع حساس یقه تیم‌های بزرگ را گرفته و امشب هم بعید نیست که در تبریز سرخ‌های این شهر را با چالشی جدی روبه‌رو کند. تراکتور با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برد در بازی امشب آن‌ها را بیشتر از قبل به دو تیم بالانشین نزدیک می‌کند. آلومینیوم هم با ۲۹ امتیاز هفتم است و هرچند با حضور در میانه‌های جدول کارش در این فصل را تمام می‌کند، اما برای اثبات شایستگی‌های خود دست به هر کاری می‌زند، از جمله اینکه امشب تراکتور را در تبریز متوقف کند و باعث خوشحالی بالانشینان جدول شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار