کد خبر: 1012041
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند ضاربان سکه های تقلبی در شهر تبریز خبر داد.

سردار "علی محمدی" در جمع خبرنگاران، افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی و شهرستان های همجوار مبنی بر عرضه و فروش تعدادی سکه تقلبی در بازار، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان و ضاربان این سکه ها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشدید اقدامات پلیسی و انتظامی هدفمند به منظور مقابله با تخلفات عدیده در جامعه، اضافه کرد: ماموران در یک عملیات پیچیده و موفق و با استفاده از شگردهای خاص ۲ نفر متهم که محل زندگی خود را تبدیل به کارگاه کرده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

محمدی ادامه داد: از محل فعالیت متهمان فوق تعداد ۵۰ جلد انواع دسته چک بانک های مختلف، صدها برگ چک، انواع مهرهای مورد استفاده، مقدار قابل توجهی سکه های خام و آماده به کار، هزاران  عدد انواع کارت و پوشش سکه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به وجود همدستان از صنف بازاری و فروشندگان تحت امر خود اعتراف کرده اند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی سکه های تقلبی تولید شده از مغازه ها جمع آوری شد که ارزش آنها ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده پلیس آذربایجان شرقی به شهروندان توصیه کرد، هرگونه خرید و فروش طلا و سکه را از مغازه ها و صرافی های معتبر و با ارائه فاکتور انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر