کد خبر: 1066981
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
پیگیریهای دفتر خانه ملت در اسلامشهر نتیجه داد:
با پیگیری مجدانه دفتر ارتباط مردمی خانه ملت در اسلامشهر، مشکل گازرسانی به مجتمع تاوا و مسائل صدور اسناد مالکیت مجتمع مسکونی اکباتان واوان بررسی و مرتفع میشود.
بهاره عشقی صابر

در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و با انتخاب دکتر مهدی شریفیان بعنوان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس، بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان اسلامشهر در دفتر ارتباط مردمی خانه ملت با حضور کارشناسان و مسئولین امر بررسی و مرتفع می گردد.
طی روزهای گذشته پیگیری امور گازرسانی به مجتمع تاوا اسلامشهر با حضور کارشناسان دفتر خانه ملت، مدیر گازرسانی به مجتمع های مسکونی و صنعتی استان تهران، مدیر عامل تعاونی و جمعی از ساکنین این مجتمع در دفتر خانه ملت اسلامشهر برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای قانونی گازرسانی به این مجتمع و بیان نقطه نظرات طرفین، مقرر شد پس از اخذ تاییدیه های لازم از سازمان نظام مهندسی توسط مدیران تعاونی و ارائه آن به مسئولین شرکت گاز، گازرسانی به بلوک های مورد تایید به سرعت انجام شود.  
این درحالیست که  تا کنون با پیگیریها و جلسات مستمر دفتر خانه ملت در اسلامشهر، بخش مهمی از موانع گازرسانی به مجتمع تاوا مرتفع شده است.
همچنین جلسه پیگیری رفع مسائل صدور اسناد مالکیت مجتمع مسکونی اکباتان واوان نیز در روزهای اخیر در دفتر ارتباط مردمی دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
در این جلسه نمایندگان ساکنین این مجتمع مسکونی خواستار رسیدگی و سرعت بخشیدن به رفع مسائل و موانع صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی مجتمع اکباتان واوان شدند.
لازم به توضیح است تاکنون پیگیری صدور اسناد مالکیت چندین مجتمع مسکونی در شهرستان اسلامشهر در دفتر نماینده مجلس پیگیری شده که خوشبختانه با این پیگیری ها روند صدور این اسناد با همکاری ادارات ذیربط به نتایج خوبی رسیده و این مسئله چندین ساله در شهرستان در حال رفع شدن است .

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
سلام هنوز گاز به b4ندادن نزدیک ۷ خانواده زندگی می کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار