کد خبر: 1086934
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

اجاره اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی

یکی از ابزارهای پزشکی دستگاه اکسیژن ساز می باشد، این دستگاه از طریق تصفیه هوای محیط، اکسیژن تولید میکند. این دستگاه در دو مدل ثابت و متحرک در مراکز درمانی و منازل قابل استفاده است. شما می توانید با اجاره اکسیژن ساز از آن در منازل خود استفاده کنید.

این دستگاه جزو تجهیزات ضروری پزشکی به حساب می آید زیرا بیمارانی که از بیماری انسداد ریه، آمفیزم و سایر بیماری های تنفسی رنج می برند؛ بایستی از این دستگاه استفاده کنند. همینطور بیماران پونومی، قلبی، ریوی، آسمی  و حتی افراد سالم نیز می توانند برای رفع خستگی از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند. البته در این دو سال اخیر به دلیل وارد شدن بیماری کرونا در کشور برخی از آنها که دچار مشکلات ریوی می شوند باید از  دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند. این افراد می‌توانند با اجاره اکسیژن ساز در منزل خود اکسیژن مورد نیاز خود را تامیین کنند.

 

به خاطر درخواست و نیاز افراد و خانواده هایی که بیماری تنفسی دارند، شرکت ها تصمیم به ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منازل کردند. و اقدام  به فروش و اجاره اکسیژن ساز کردند.

 

دستگاه اکسیژن ساز

 

همانطور که گفته شد دستگاه اکسیژن ساز ابزار پزشکی می باشد که برای متمرکز کردن اکسیژن هوای محیط طراحی شده است تا گاز اکسیژن غنی شده را به شکل مداوم برای بیمارانی که سطح خونشان کم است، تامین کنند.  یکی از مهمترین دستگاه هایی که با پیشرفت تکنولوژی تولید شد همین دستگاه اکسیژن ساز خانگی می باشد. این تکنولوژی جدید به عنوان یکی از از مهمترین تجهیزات پزشکی به خانه ها راه پیدا کرد.

 

برای بیمارانی که از انواع بیماری های تنفسی مانند انسداد ریه، آمفیزیم، بیماری کرونا و ... برخوردار هستند، اکسیژن ساز یک دستگاه ضروری برای این افراد می باشد.

 

بهتر است بدانید که مقدار مصرف دستگاه اکسیژن ساز باید توسط پزشک مشخص شود. بیشتر پزشکان مقدار اکسیژن مورد نیاز بیمار را با واحد لیتر در دقیقه در نسخه آن مشخص می‌کنند.  برخی از بیماران ممکن است است در ۲۴ ساعت شبانه روز به اکسیژن تولید شده توسط اکسیژن ساز نیاز داشته باشند. در این صورت برای این افراد وجود اکسیژن ساز خانگی ضروری می باشد. پس بهتر است با اجاره اکسیژن ساز آن را به منازل خود ببرند.

دستگاه اکسیژن ساز جایگزین بسیار مناسبی برای زمان هایی که بیمار نیاز دائم به اکسیژن دارد و یا در مکان هایی که نگهداری کپسول اکسیژن خطرناک است، می باشد. اکسیژن ساز یک گزینه بسیار مناسب تر، کارآمدتر، امن تر و مقرون به صرفه تر از مخازن اکسیژن می باشد.

 

دستگاه اکسیژن ساز  معمولاً شامل لوازم جانبی مثل مرطوب کننده ها، فیلترها،سوند نازال و‌ ... می باشند. همین طور برای بررسی سطح واقعی اکسیژن خون بیمار، این امکان را دارید که از یک دستگاه پالس اکسیمتر نیز همراه با آن استفاده کنید. 

یکی از اصلی ترین کاربرد های این دستگاه برای زمانی است که خدای نکرده بیمار مبتلا به کرونا در منزل دارید. زیرا می توانید هم از خدمات پرستار کرونایی در خانه استفاده کنید. هم با اجاره اکسیژن ساز، اکسیژن مورد نیاز بیمار را تامین کنید.

 

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز یکی از خدمات برخی از شرکت های خدمات پزشکی یا تجهیزات پزشکی برای سهولت افراد ارائه می باشد. مثل شرکت میتراطب که در این زمینه سالها تجریه دارد و بسیار معتبر می باشد.

اجاره اکسیژن ساز می تواند به بیماران و خانواده های آن عزیزان از نظر اقتصادی کمک کند و هزینه های کمتری را برای آنها به وجود آورد. بیمارانی که به اکسیژن درمانی نیاز دارند، می توانند از دستگاه های گوناگون استفاده کنند که یکی از آنها کپسول اکسیژن می باشد. با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی محصولات جدیدتری برای تولید اکسیژن ساخته شدند که بسیار بهتر از کپسول اکسیژن هستند.

 

نحوه تبدیل تخت منزل به تخت بیمارستانی

یکی از رایج ترین وسیله هایی که افراد سالند و یا بیمار در زمان بستری بودن به آن نیاز دارند، تخت می باشد. در بعضی از شرایط ممکن است تخت خواب منزل برای بیماران و یا سالمندان مناسب نباشد و  بهترین نوع تخت برای این افراد تخت بیمارستانی می باشد. زیرا همانطور که می دانید تخت بیمارستانی با تخت خواب بسیار متفاوت است. بنابراین اگر شما در خانه بیماری دارید که نیاز به بستری بر روی تخت را دارد، بهتر است از اجاره تخت بیمارستانی استفاده کنید. و یا می توانید با استفاده از روش هایی تخت منزل خود را به تخت بیمارستانی تبدیل کنید.

 

تخت های بیمارستانی دارای مدل های متفاوتی می باشد که دو مدل مکانیکی و برقی آن جزو پر کاربرد ترین آنها می باشد. علاوه بر این موارد تخت های بیمارستانی دارای تخت های یک شکن، دو شکن و سه شکن نیز می باشند.  برای خرید تخت های بیمارستانی بایستی هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید.  به همین خاطر اگر  توانایی خرید آنها را ندارید بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نحوه تبدیل کردن تخت های خانگی به تخت بیمارستانی آشنا شوید. زیرا در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تبدیل کردن تخت منزل به تخت بیمارستانی آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه های زیاد یک تخت بیمارستانی داشته باشید.  علاوه بر این مورد می توانید برای کمتر کردن هزینه ها از اجاره تخت بیمارستانی استفاده کنید. اما اجاره تخت بیمارستانی چیست

اجاره اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی

چنانچه بیمارتان از وضعیت جسمانی حادی برخوردار است و یا این که از از بیماری خاصی رنج می برد و یا از اضافه وزن برخوردار است به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به خرید یا اجاره تخت بیمارستانی بپردازید. انتخاب و تهیه یک تخت برای بیمار یک مسئله بسیار مهم می باشد. زیرا که بیمار بیشتر وقت خود را بر روی تخت برای استراحت سپری می‌کند. ولی در بعضی از مواقع احتمال دارد که مشکل بیمار به زودی برطرف شود و دوران نقاهت اش خیلی طولانی نباشد. در چنین شرایطی به شما توصیه می شود که تخت معمولی منزل خود را با چند روش موجود به تخت بیمارستانی تبدیل کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

 

زیرا در این شرایط بعد از بهبودی بیمار تخت بیمارستانی که برای او تهیه کرده‌اید به یک کالای بی مصرف و بلا استفاده تبدیل خواهد شد. همین طور اگر شرایط بیمار بسیار حاد باشد و درصد زنده ماندن فرد بسیار پایین باشد و توسط پزشکان جواب شده باشد، خرید و تهیه تخت بیمارستانی توصیه نمی شود.

مراحل تبدیل تخت منزل به تخت بیمارستانی

 

یکی از اصلی ترین خصوصیات تخت های بیمارستانی قابلیت بلند شدن و تنظیم کردن قسمت بالایی تخت می باشد.  زیرا با وجود این قابلیت در زمان هایی که بیمار نیاز به خوردن دارو و یا غذا دارد، می توان به راحتی حالت بدن بیمار را از موقعیت خوابیده به نشسته در آورد. برای ایجاد این قابلیت بر روی تخت های معمولی می توان پشتی تکیه گاه قابل تنظیم تخت بیمار را از میتراطب خریداری کنید.

 با بکارگیری این وسیله پرتابل و سبک این امکان وجود دارد که بیمار را به آسانی و بدون سختی به حالت نشسته در آورید. ابزار پشتی تکیه گاه تخت می تواند وزن های زیاد را نیز تحمل کند و به سه حالت امکان تنظیم دارد. اگر خرید و نصب این ابزار برای شما خیلی آسان نیست می توانید اجاره تخت بیمارستانی را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در اجاره تخت بیمارستانی وجود دارد، بد ساید در دو طرف تخت می باشد که موجب جلوگیری از افتادن بیمار از روی تخت می شود. برای ایجاد این قابلیت بر روی تخت های بیمار می توانید از محافظ های فلزی کنار تخت استفاده کنید و آنها را مجهز کنید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر