کد خبر: 1102125
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
سرپرست باشگاه تراکتور گفت: با موافقت مالک باشگاه، یکی از بهترین مربیان بدنساز خارجی (ایتالیایی) که پیش از این با استراماچونی در استقلال هم کار کرده، به تراکتور آمده است و وی مورد پسند بردیف است.

 ایوب بهتاج در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه همچنین به روند مذاکره با سعید عزت اللهی اشاره کرد و توضیح داد: عزت اللهی شاگرد آقای بردیف بود و ارتباط نزدیکی با این سرمربی دارد و در تماس بین این دو، عزت اللهی اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و اگر بخواهد به ایران بازگردد، تراکتور و قربان بردیف اولویت اصلی‌اش است.

وی همچنین در مورد با مذاکره با کریم انصاری‌فرد، گفت: این بازیکن را از دوران نونهالی می‌شناسم و با خود او و برادرش صحبت کرده ام اما این بازیکن نیز اعلام کرد که دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

وی با اشاره به مذاکرات باشگاه با ارسلان مطهری، خاطرنشان کرد: من تا آخرین لحظات نقل و انتقالات در تهران حضور داشتم و پیگیر وضعیت این بازیکن بودم که در نهایت از استقلال جدا نشد و در این تیم ماندنی شد.

سرپرست باشگاه تراکتور با بیان اینکه تاکنون ۲۶ جلسه کاری با سرمربی تیم برگزار کرده‌ام، افزود: ۱۴ جلسه کاری نیز با مالک باشگاه داشتم و در زمینه بودجه‌بندی، شفاف‌سازی مسائل مالی باشگاه صحبت کردم.

وی گفت: دستگاه‌های پیشرفته فیزیوتراپی به ارزش بیش از ۲۰ هزار یورو از اروپا خریداری شده که از این حیث جزء اولین‌ها در فوتبال ایران هستیم و این موضوعات نشانگر دید حرفه‌ای باشگاه است و امکانات تراکتور روز به روز تکمیل‌تر می‌شود.

بهتاج ار زحمات سهرابی مدیرعامل سابق و محمودی مدیر سابق تیم قدردانی کرد و گفت: کارهای خوبی در باشگاه صورت گرفته و نقل و انتقالات خوبی پشت سر گذاشتیم در کنار اینها، کار ساخت هتل باشگاه نیز با ۹۰ درصد پیشرفت در حال انجام است و استادیوم «سردار سپهبد شهید سلیمانی» نیز با تجهیز و تکمیل نواقص به محلی برای انجام بی عیب و نقص بازی ها تبدیل می شود.

وی، گفت: موضوعات به طور شفاف بیان خواهد شد و هواداران در جریان همه امور قرار می گیرند.

به گزارش این باشگاه، اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز برای بررسی عملکرد تیم در نقل و انتقالات و همچنین خواسته های سرمربی تیم تشکیل جلسه خواهند داد.

بر این اساس هیات مدیره این باشگاه متشکل از عباس الیاسی، غلامرضا صادقیان، محمد جنگجو، منصور رستگارپور و ایوب بهتاج در این جلسه در باره راهکار حضور پُرقدرت تیم در لیگ بیست و دوم بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

بر اساس گزارش باشگاه تراکتور، این جلسه طی هفته جاری برگزار می شود و علاوه بر موارد ذکر شده، هیات مدیره در مورد تکمیل زیرساخت‌های مجموعه ورزشی و فعالیت‌های آکادمی باشگاه نیز گفت و گو خواهند کرد.

تیم فوتبال تراکتور با یک امتیاز از دو بازی در رده سیزدهم جدول جای گرفته و در هفته سوم در خوزستان به مصاف فولاد می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر