کد خبر: 1102284
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی و بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه ها از امروز چهارشنبه تا پنجم شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن های پروین اعتصامی، شهریار و امیرکبیر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

در سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، البرز و قزوین و از کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، جاروبرقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، فرش ماشینی، سیستم های صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه، سماور و تصفیه خانه به نمایش گذاشته شده است.

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، مازندران، البرز و قزوین و از کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، رادیاتور آلومینیومی، شوفاژ، مشعل های گازی و گازوئیل سوز، جا حوله ای، دستگاه های چیلر، فن کویل، آبگرمکن گازی و دیواری، تاسیسات خانگی، دیگ های بخار، شیرالات صنعتی، دیگ های چدنی شوفاژ، پکیج شوفاژ دیواری و زمینی، انواع چیلرهای چدنی، سیستم های تهویه مطبوع، کولر، برج های خنک کننده، انواع پمپ، دستگاه های گرم کننده تابشی، لرزه گیرهای صنعتی و آتش نشانی به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر