کد خبر: 1122196
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: عدم تعامل بین دستگاه‌ها و اطاله پیگیری‌ها به ضرر مردم است.
بهاره عشقی صابر

محمد مهدی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در حاشیه سی و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اسلامشهر که با حضور اکثریت اعضای شورا، شهردار، معاونین و مدیران سازمان ها و مناطق شهرداری در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار کرد: عدم تعامل بین دستگاه ها و پیگیری های مسائل و مشکلات به ضرر مردم است.
سلیمی با اشاره به موضوع احداث کمربندی شمالی اسلامشهر افزود: کمربندی شمالی اسلامشهر که با در نظر گرفتن پیوست های مختلف ترافیکی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، پدافند غیرعامل و... به اجرا درآمده متاسفانه به دلیل عدم تعامل بین شهرداری و راه آهن پروژه در قسمت‌هایی متوقف شده که با توجه به اهمیت این پروژه باید مسائل به وجود آمده هر چه سریعتر حل و فصل شود.
وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسلامشهر هم یکی از مصوبات سفر تکمیل و بهره برداری از بندر خشک آپرین بود که باید هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد و در این راستا تکمیل و بهره برداری کمربندی شمالی اسلامشهر امری حیاتی است که در صورت تعامل مدیران راه آهن با مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر این پروژه هر چه سریعتر تکمیل خواهد شد.
رئیس شورای شهر اسلامشهر با تاکید بر اینکه در سه نقطه تلاقی کمربندی شمالی با مسیر راه آهن اختلافی بین شهرداری اسلامشهر و مسئولین راه آهن به وجود آمده که باید هرچه سریعتر برطرف شود، گفت: عدم تعامل بین دو دستگاه و اطاله پیگیری‌های مسائل به ضرر مردم است، اقدامات ما باید منتج به افزایش رفاه اجتماعی و آسایش عمومی مردم شود.
سلیمی با اشاره به ضرورت و اهمیت تکمیل و بهره برداری سریع از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر خاطرنشان کرد: مسئولین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر باید هر چه سریعتر مشکلات به وجود آمده را در جلسات کارشناسی و تخصصی مطرح و بررسی و در جهت رفاه حال مردم گام بردارند.
قابل ذکر است در سی و ششمین نشست رسمی شورا ۷ لایحه مورد بررسی قرار گرفت که ۶ لایحه به تصویب رسید و تنها با لایحه درخواست سازمان حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر خرید یک دستگاه خودرو فیات دوکاتو مخالفت شد و نامه فرمانداری موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات سی و چهارمین نشست رسمی شورای شهر نیز قرائت گردید.
گفتنی است دو لایحه دو فوریتی صدور مجوز ادغام دو ردیف بودجه با موضوعیت خرید تجهیزات، باسکول و مسقف نمودن ایستگاه میانی سازمان مدیریت پسماند و لایحه تملک عرصه و اعیان یک پلاک ثبتی واقع در طرح احداث ۲۴متری کنارگذر راه‌آهن و واگذاری ملک معوض نیز در جلسه مطرح و به تصویب رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار