کد خبر: 1122200
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت : شرور معروفی که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در محله موسی آباد اسلامشهر شده بود، دستگیر شد.
محمدرضا عباسی

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، درگفتگویی با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش معروفی که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در محله موسی آباد اسلامشهر شده بود، دستگیر شد.
کارخانه افزود: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در محله موسی آباد اسلامشهر و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان،از طریق تماس مردمی با سامانه۱۱۰ از موضوع مطلع شده و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶ موسی آباد با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.
وی با تشریح اقدامات انجام شده، بیان کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که متهم با ایجاد شرارت در محل سکونت و تهدید خانواده خود و همسایگان، با سلاح سرد قدرت نمایی کرده است، که در عملیات دستگیری به هشدار پلیس مبنی بر تسلیم شدن توجهی نکرده و قصد مقابله با ماموران انتظامی را داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: متهم در حالی که قصد حمله به ماموران انتظامی را داشت با بکارگیری قانون سلاح و شليک يک تير به سمت پا، دستگير و به کلانتری انتقال داده و با هماهنگی اورژانس، اوباش دستگیر شده تحت کنترل، جهت درمان به بيمارستانی در تهران منتقل شد.
سرهنگ کارخانه با اشاره به اقدام به موقع ماموران انتظامی و بازداشت اين شرور در کوتاه ترین زمان، اعلام کرد: این اقدام پلیس تشکر و قدردانی شهروندان را در پی داشت و همكاری مردم با پليس زمينه ارتكاب جرم را از مجرمان سلب و امنيت وآسايش خانواده ها را تضمين خواهد كرد.
اين مقام انتظامی خاطر نشان كرد: پليس شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنيت عمومی و برهم زنندگان آسايش مردم برابر قانون برخورد قاطعانه می كند و در اين خصوص به پشتوانه همكاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تاكنون انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار