کد خبر: 1127240
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
فرماندار اسلامشهر گفت: برای تحقق بخشیدن به مصوبات سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به شهرستان اسلامشهر ۸ کارگروه تخصصی تشکیل و پیگیر مسائل می شوند.
بهاره عشقی صابر

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر  در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به شهرستان اسلامشهر که با حضور شریفیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیگیری و تحقق بخشی مصوبات سفر رئیس جمهور و وزرا به اسلامشهر و احصاء نظام مسائل و طرح آمایش سرزمینی اسلامشهر، ۸ کارگروه تخصصی تحول زیرساختی با دبیری مسئولین ادارات تشکیل شده و ریل گذاری مسائل و موضوعات شهرستان و رفع آنها آغاز می شود.
حبیبی افزود: این کارگروه ها در حوزه های سلامت، بهداشت و درمان، آموزش، راه و شهرسازی، کار و تعاون، جهاد کشاورزی، فرهنگی و ورزشی، نیروی انتظامی و مباحث مربوط به وزارت کشور و نهایتاً کارگروه مرکزی که موضوعات را رصد و با حضور نماینده مجلس، فرماندار و مسئولین ادارات ماهانه تشکیل و مسائل جمع بندی و نیازمندی هارسیدگی و مباحث دیده نشده احصاء و پرداخته می شود.
فرماندار اسلامشهر با تقدیر از مسئولینی که در طول سالیان گذشته برای تحول زیرساخت‌های شهرستان تلاش کردند، تاکید کرد: مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با رایزنی ها و جلسات کارشناسانه متعدد با وزرا و مدیران استانی، مباحثی که شاید کسی طی این سال ها جرأت ورود به آنها را هم نداشت، پیگیری و دنبال می کند.
وی گفت: در حوزه راه ها و حوزه آموزش و پرورش کارهای بسیار خوبی انجام شده که با جدیت و پیگیری های جهادی و مستمر صورت گرفته است، در بیشتر موارد کارها با روال اداری پیش نمی رود و به طول می‌انجامد، مسئولین ملی نباید به دلیل کم کاری برخی مسئولین شهرستانی زیر سوال بروند.
حبیبی با اشاره به اینکه مسئولین ادارات آمادگی بازدیدهای سرزده مجموعه فرمانداری را از اداره متبوع داشته باشند، تصریح کرد: کارگروه رصد نارضایتی های اجتماعی برای کاهش گلایه مندی ها و اعتراضات موجود مردم به ریاست معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تشکیل شده که ذیل جلسه شورای تامین است و در مورد موضوعات مختلف اجتماعی تدبیر می شود.
فرماندار اسلامشهر گفت: گسترش و توسعه میز خدمت در نماز های جمعه و نشست خدمت در مساجد با حضور مسئولین ادارات در کنار تحولات زیرساختی از موضوعات جاری است که باید مرتبا برگزار و مشکلات مردم رسیدگی و برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار