کد خبر: 1127528
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
امام جمعه اسلامشهر گفت: مکتبی که خون مطهر به پای آن ریخته شود زایل نخواهد شد، جمهوری اسلامی ایران هم به برکت خون شهدا حرم شد.
بهاره عشقی صابر

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه اسلامشهر، در مراسم مردان میدان که به مناسبت بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹دی و رحلت علامه مصباح یزدی در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: مکتبی که خون مطهر به پای آن ریخته شود زایل نخواهد شد، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا حرم شده و از بین نمی رود.
حجت الاسلام برقراری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت عالم مبارز و مجاهد علامه مصباح یزدی، بیان کرد: حضرت علی(ع) می فرمایند مومن، مبارز مجاهد و اهل جهاد با زبانش و یا با شمشیرش است، آیت الله مصباح یزدی با زبان و بیانش و حاج قاسم هم با شمشیرش کار جهادی را در اعتلای دین و حفظ ولایت انجام دادند.
وی با اشاره به آثار و برکات تشکیل جبهه مقاومت، تاکید کرد: تشکیل جبهه مقاومت و دارا بودن حاکمیت تشیع در دنیای امروز که جمهوری اسلامی را به یک قدرت بی بدیل و بی نظیر تبدیل کرده ، همه ابر قدرت های غرب و شرق ۴۳ سال است که با توطئه های رنگارنگ نتوانسته‌اند بر انقلاب اسلامی غلبه پیدا کنند.
امام جمعه اسلامشهر با تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و امام راحل(ره)، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای والامقام به یک دژ مستحکم و استوار و یک حرم امن تبدیل شده که با این توطئه ها و حرکت‌های مذبوحانه دشمنان و حرکت های هیجانی عده ای جوان از بین نخواهد رفت.
در ادامه این مراسم معنوی حاج حسین یکتا از یادگاران دوران دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار هم طی سخنانی با تبیین و روشنگری برخی برنامه‌ها و اقدامات دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در طول دوران پس از پیروزی انقلاب و فتنه های عوامل وایادی استکبار در طول سال‌های اخیر، سخنانی را ایراد کرد.
در ادامه آیین معنوی مردان میدان که به همت کمیته خادمین شهدای شهرستان اسلامشهر و با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه، فرمانداری، سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهدا و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، پس از اجرای گروه سرود، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای شهادت سردار دلها مدیحه‌سرایی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار