کد خبر: 1132709
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
نائب رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورای ششم، تبیین فعالیت های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در حال انجام در سطح شهر است.
بهاره عشقی صابر

مرتضی خانعلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در حاشیه بازدید بانوان فعال اجتماعی از پروژه مترو جنوب غرب استان تهران که به همت امور بانوان فرمانداری برگزارشد، در جمع بانوان اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در روشنگری و جهاد تبیین، یکی از برنامه های شورای ششم تبیین فعالیت های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در حال اجرا در سطح شهر اسلامشهر است.

وی افزود: حضور بانوان فعال اجتماعی در بازدید از تونل مترو اسلامشهر که تا زمان بهره برداری نمود بیرونی ندارد و بیان اقدامات انجام شده در احداث این پروژه عظیم توسط شما بانوان تاثیرگذاری بسیاری در فضای عمومی و فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته و به مسئولین اسلامشهر در بحث جهاد تبیین فعالیت های سطح شهر کمک می کند.

خانعلی با اشاره به هزینه هایی که از بودجه صرف احداث مترو می شود، تاکید کرد: حفاری تونل مترو تا پیش از آغاز فعالیت شورای ششم در حدود ۱۳ درصد پیشرفت داشته و اکنون با روزانه ۱۰ متر حفاری به بالغ بر ۷۰ درصد رسیده که اتفاق مبارکی است و پیشرفت احداث پروژه عمرانی ایستگاه متروی میدان نماز هم که یکسال گذشته آغاز شده با سرعت مناسب و رو به جلو پیش می رود.

نماینده مردم اسلامشهر در پارلمان شهری با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرداری اسلامشهر در کاهش ترافیک و سهولت در تردد شهروندان خاطرنشان کرد: احداث زیرگذر میدان نماز، اصلاح هندسی میدان قائم، تقاطع غیر همسطح انتهای خیابان زرافشان همه جزء برنامه‌های آتی شهرداری است که در بودجه سال آتی در دستور کار قرار دارد.

نایب رئیس شورای شهر در ادامه به دیگر پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در حال احداث در اسلامشهر ازجمله: احداث بوستان بانوان برای استفاده بانوان فضا های فرهنگی و ورزشی تخصصی، احداث بندر خشک آپرین و ایجاد اشتغالزایی برای جوانان، احداث کمربندی شمالی با هدف سهولت در تردد شهروندان و چندین پروژه دیگر اشاره کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار