کد خبر: 1162937
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
یک مقام مسئول در وزارت علوم از برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان خبرداد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی  با اشاره به دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارمندان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان گفت: یکی از مسائل مهمی که برای صیانت از وزارت علوم، دانشجویان، دانشگاه ها، اساتید و کارمندان پیگیری می کنیم، پیشگیری از تخلفات و جرائم است.

وی ادامه داد: بنابراین به مرور در دانشگاه های مختلف حضور پیدا کرده و با اساتید، اعضای هیات رئیسه و هیات های تخلفات نشست هایی را برگزار می کنیم، تا نوع جرائم و تخلفات شناسایی شود و با توجه به آن پیش بینی شود که بزنگاه و لغزشگاه ها کجاست.

مدیر کل دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: ما به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه می خواهیم از دانشگاهیان صیانت کنیم و متناسب با آنها آموزش ها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از وزارت علوم، اساتید دانشجویان و کارمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار