کد خبر: 1163005
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
دربرهه‌ای که فرزندان ایران اسلامی با درایت و تلاش بی وقفه شبانه روزی می‌روند تا کشور را از تنگنا‌های اقتصادی نجات بدهند و به دنبال موفقیت‌های پی درپی دولت آقای رئیسی درسیاست خارجی ناگهان وزیرخارجه دولت سابق وارد «پس توی سازمان سیا» یا همان «کلاب هاوس» می‌شود و با اظهاراتی تحت عنوان ناگفته‌های برجام سعی در ایجاد حاشیه برای دولت وفریب افکار عمومی می‌نماید.
عبدالکریم میراسدی

دربرهه‌ای که فرزندان ایران اسلامی با درایت و تلاش بی وقفه شبانه روزی می‌روند تا کشور را از تنگنا‌های اقتصادی نجات بدهند و به دنبال موفقیت‌های پی درپی دولت آقای رئیسی درسیاست خارجی ناگهان وزیرخارجه دولت سابق وارد «پس توی سازمان سیا» یا همان «کلاب هاوس» می‌شود و با اظهاراتی تحت عنوان ناگفته‌های برجام سعی در ایجاد حاشیه برای دولت وفریب افکار عمومی می‌نماید.
آقای ظریف
شما خوب می‌دانید که مذاکرات هسته‌ای مهمترین آوردگاه صحنه نبرد سیاسی و دیپلماسی با دشمنانی است که در طول چهار دهه جنگ تمام عیاربا ملت سرافرازایران در میدان نبرد‌های نظامی، امنیتی واقتصادی شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده اند وهمواره درتلاش بوده اند تا ازطریق پروژه‌هایی نظیرسلسله برجام‌ها ملت ونظام جمهوری اسلامی را به زعم خود وادار به تسلیم کنند.
آقای ظریف!
برخلاف کسانی که شما را به جاسوس ومهره غرب واین وآن متهم می‌کنند بنده معتقد هستم شما از این تهمت‌ها مبرا هستید (اللـه اعلم بالصواب)، اما هنرمندی قدرهستید که از مکانیزم دفاعی فرافکنی به خوبی نهایت بهره را می‌برید وبزرگترین هنر شما این است که به شیوه‌ای ظریف اشتباه وناتوانی خویش را به گردن دیگران می‌اندازید.
آقای ظریف!
اگرعملکرد شما در برجام درست بود نیازی نبود شش ساعت دربسترفضای مجازی دست وپا بزنید این تقلا نشان ازتلاش برای پاک سازی یک خبط بزرگ وتبرئه متهمان آن نزد ملت دارد.
آقای ظریف!
بیان مسائل خانوادگی ملی درانظار بیگانگان با هدف تبرئه خود ومتهم کردن سردارسرافرازشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ودیگران، نه مقبول ملت ایران است و نه حافظه تاریخ گنجایش دروغ‌هایی به این بزرگی را دارد.
اکنون دست شهید حاج قاسم سلیمانی عزیزازاین دنیا کوتاه است و شما چه خوب عرصه را برای جولان دادن درنبود این شهید عزیز مناسب دیده اید.
آقای ظریف! شما به عنوان وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران پرونده هسته‌ای را به سمت وسویی کشیده اید وسنگی درچاه منافع ملی انداخته اید که اکنون صد‌ها عاقل درصدد خارج کردن آن با کمترین هزینه هستند!
آقای ظریف!
اینکه اجازه ملاقات با ترامپ را نداشتید به فرض که اجازه داشتید، اما واکنش ترامپ درتویئتر را که خودتان دیدید که در پاسخ درخواست ملاقات شما درکمال گستاخی وبا لحن تحقیرآمیزی گفتند: «نه مرسی»!
آقای ظریف!
ما اعتقاد داریم که پرونده «مذاکرات هسته ای» یک سند ملی است و «برجام» را خروجی ناقص آن می‌دانیم نه سند افتخار
پرونده مذاکرات هسته‌ای درانحصارهیچ جریان وجناح سیاسی ویا شخص خاصی نبوده ونیست وبه تعبیری بهتر، سند پرونده ملی مذاکرات هسته‌ای به نام هیچ دولت وشخصی نخورده است. شما و جریان سیاسی که وابسته به آن هستید ومسئولان دولت سابق طوری ژست می‌گیرید که انگاراین پرونده ملی ملک طلق پدری تان است وسند شش دانگ آن به نام شما خورده است. درکمال تاسف باید گفت که پس ازانتقال مشکوک پرونده هسته‌ای از شورای امنیت ملی به وزارت خارجه خروجی رضایت بخشی از آن حاصل نشد.
آقای ظریف!
«برجام» همانگونه که از اسم آن پیدا است «برنامه جامع اقدام مشترک» بود، اما درعمل منجربه اقدام یک طرفه ازسوی دولتی شد که به اصطلاح شما مغزمتفکروسیاستگذار آن بودید.
آقای ظریف!
شما «برجام» را امضاء کردید و «برجاش» را اجراء کردید یعنی برجام درعمل به «برنامه جامع اقدام شما» منجرشد؟!
آقای ظریف!
دربرنامه جامع اقدام مشترک این شما بودید که باعجله هرچه تمام رآکتورآب سنگین اراک را با بٕتُن پرکردید، آبشار‌های سانتریفیوژکه حاصل زحمات سال‌ها تلاش دانشمندان جوان هسته‌ای کشور بود را برچیدید و همچون هیزم روی هم انبارکردید. اما دریغ ازیک اقدام طرف‌های مقابل جزء تمسخرتحقیروپوزخند؟!
آقای ظریف!
در پسابرجام به ازای آن همه خوش رقصی دولت متبوع شما، طرف مقابل با اعمال تحریم‌های بیشترو به شهادت رساندن دوتن از عالیترین و عزیزترین مقامات نظامی و هسته‌ای کشور، انجام عملیات‌های تروریستی وحمایت مالی ونظامی ازگروهک‌های معاند واغتشاشگران برانداز ودرنهایت نقض عهد آشکار وخروج از برجام توسط دولت وقت آمریکا شما را دربرابر دیدگان جهانیان چگونه تحقیر کردند؟!
حالا ازشما و دوستانتان که هنوزهم پُزبرجام را می‌دهید باید پرسید کدام «برنامه جامع اقدام مشترک» چرا فقط اقدامات یک طرفه توسط شما وچرا با آن همه عجله یک به یک تعهدات برجام را اجراء کردید بدون اینکه منتظریک اقدام طرف مقابل بمانید.
آقای ظریف!
شما و دوستانتان به عنوان امضاء کنندگان برجام درجریان این توافق کذایی «هیچ برای هیچ» آنقدربه ملت فخرفروختید که گویا دربرجام شق القمرکرده اید.
حال اعتقاد داریم که همه‌ی جریان‌های سیاسی و کسانی که دلسوز ملت ایران وخواهان رفاه وآسایش آنان هستند باید دراین پرونده ملی متفق القول و دارای مواضع مشترک ومنسجم باشند همانگونه که دشمنان دراین پرونده منسجم ومتحدهستند.
سران غرب نیز بدانند که درجمهوری اسلامی ایران مسیر‌های جایگزین وراهبرد‌های فراوانی پیش پای ملت و دولت ایران قراردارد که بدون نیازبه برجام می‌توانند به مسیر پیشرفت خود وتعامل با کشور‌ها وملت‌ها ادامه بدهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار