کد خبر: 1179107
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
درپی تهدید‌های توخالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت آن و در مقابل پاسخ قاطع دبیرکل حزب‌الله به این تهدیدها، یک پژوهشگر صهیونیست اذعان کرده است که کابینه بنیامین نتانیاهو را به عصر حجر بر می‌گرداند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، «ایال روزبسکی» پژوهشگر صهیونیست در واکنش به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم اذعان کرد: طرفی که به عصر حجر باز می‌گردد اسرائیل است نه لبنان.

وی تاکید کرد: این اتفاق در سایه کابینه تندرو نتانیاهو و اقدامات آن رخ خواهد داد.

روزبسکی در این باره ادامه داد: اقداماتی که کابینه نتانیاهو از زمان سرکار آمدن در پیش گرفته مانند تضعیف دستگاه قضایی، نشام می‌دهد که کابینه وی درحال حرکت به سمت پرتگاه است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا در ادامه لفاظی‌های مکرر سران این رژیم درباره قدرت حزب الله لبنان گفت: در صورت آغاز جنگی جدید، لبنان را به عصر حجر باز می‌گردانیم.

«یوآو گالانت» روز سه شنبه در جریان بازدید از مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی با لبنان افزود: هشدار می‌دهم درصورتی که حزب الله خطایی مرتکب شود، در بکارگیری تمام قدرت خود در حمله به سراسر خاک لبنان تردید نخواهیم کرد.

وحشت مسوولان رژیم صهیونیستی از هر اقدامی از سوی حزب الله لبنان همزمان با اختلافات و درگیری‌های داخلی این رژیم، آن‌ها را واداشته تا برای جبران ابهت فروریخته خود، به طور مداوم اقدام به تهدید کنند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیستی طی چندماه گذشته بار‌ها بر وحشت رژیم صهیونیستی از هرگونه عملیات از سوی حزب الله لبنان تاکید کرده اند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز دوشنبه شب در واکنش به این اظهارات گالانت تاکید کرد: در صورت حمله به لبنان، این "اسرائیل" است که به عصر حجر بازمی‌گردد.

وی در این سخنان که به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی ۳۳ روزه حزب الله بر رژیم اسرائیل ایراد شد، افزود: در صورت آغاز جنگ با محور مقاومت، چیزی به اسم "اسرائیل" باقی نخواهد ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار