کد خبر: 1185147
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی پاراگوئه بسیار تغییر کرده و در یک سال اخیر تنها یک شکست داشته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از دیدار با پاراگوئه اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مسیر طولانی ایران و برزیل در حال حاضر شرایط بازیکنان تیم خوب است. روز یکشنبه ساعت ۱۱:۴۵ شب تهران را به مقصد قطر و بعد از آن راهی برزیل شدیم و حدودا ۲۱ ساعت در راه بودیم و بعد از آن ۱۱۰ کیلومتر را تا شهر محل برگزاری مسابقات طی کردیم.

وی ادامه داد: به لحاظ سیستم ساعتی ۷:۳۰ ساعت با ایران تفاوت داریم و چند روز زمان می‌برد که با این تفاوت زمانی هماهنگ شویم، اما باتوجه به برنامه‌ریزی مسئولان فرصت زیادی برای ریکاوری نداریم. خدا را شکر بازیکنانم حرفه‌ای فکر می‌کنند و باید هم همین طور باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اولین بازی ما با پاراگوئه است، گفت: امشب با تیم بسیار خوب پاراگوئه بازی داریم که در این سال‌ها تغییرات زیادی داشته و در یک سال گذشته فقط یک باخت داشته است. فینال کوپا را هم تجربه کرده است. هدف از بازی تدارکاتی این است که تیم هماهنگ‌تر شود و بازیکنان بهتر خود را پیدا کنند، بخصوص بازیکنان جوان تیم که برای اولین بار است در مقابل چنین تیمی قرار می‌گیرند. این تیم‌ها از لحاظ فیزکی سطح بالایی دارند و انشالله فردا شب هم به مصاف کلمبیا می‌رویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار