کد خبر: 1195164
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) اعلام کرد نیرو‌های مقاومت تجهیزات فنی و تجسسی پایگاه «بیاض بلیدا» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

جوان آنلاین: حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد، نیروهایش همچنین استحکامات پایگاه مذکور را هدف قرار دادند که در جریان آن شماری از نیرو‌های دشمن صهیونیستی به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از المنار، روز یکشنبه نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی پس از پیگیری و رصد دقیق، یگان پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه المالکیه کشف کردند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است که نیرو‌های مقاومت پس عملیات رصد، بلافاصله آن را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موفق شدند پایگاه «سماقه» در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب مورد حمله قرار دهند که در این حمله اهداف مورد نظر با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

همزمان، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از هدف قرار گرفتن پایگاه صهیونیستی «ریشه» در نزدیکی البستان و یک برج رصد در پایگاه برکه ریشا خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار