کد خبر: 1198169
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
معاون آموزش متوسطه گفت: جشنواره ملی الگو‌های برتر تدریس با هدف ارتقای کیفیت یادگیری فراهم شده است.

جوان آنلاین: محمد مهدی کاظمی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی الگو‌های برتر تدریس که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: کیفیت آموزش یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های نظام تعلیم و تربیت است که آن را دنبال می‌کنیم و قطعاً این تحول با نقش آفرینی معلمان ایفا خواهد شد.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه و با مشارکت و محوریت معلمان محقق می‌شود، اظهار کرد: جشنواره ملی الگو‌های برتر تدریس در راستای ارتقای حرفه‌ای و توانمندی‌های تخصصی معلمان و همچنین زمینه سازی برای توسعه پژوهشگری و اقدامات خلاقانه بر اساس سند تحول بنیادین برگزار می‌گردد.

کاظمی تصریح کرد: شعار این دوره از جشنواره را "معلم توانمند، تعلیم و تربیت با کیفیت، نسل امیدبخش" انتخاب کردیم تا فرصتی فراهم شود که حداکثر معلمان در این رویداد مهم شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه تاکید کرد: مهمترین مسأله‌ای که در آموزش و پرورش پیگیر آن هستیم تحول در کلاس‌های درس است و نیز به دنبال یک تدریس مطلوب شامل تنوع بخشی در ارائه خدمات آموزشی، ایجاد تنوع در محیط‌های یادگیری و تربیتی هستیم.

وی، تمرین آموخته‌ها و مهارت‌های یاددهی و یادگیری، ایجاد فضای رقابتی سالم و تبادل تجربه، هم افزایی و برقراری ارتباط مؤثر با مفاهیم موجود در درس را از دیگر اهداف جشنواره ملی الگو‌های برتر تدریس در قزوین اعلام کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: این رویداد با هدف ارتقای کیفیت یادگیری فراهم شده است و در گام بعد این جشنواره، انتقال الگو‌های برتر به نقاط مختلف کشور را در دستور کار داریم.

معاون آموزش متوسطه در پایان یادآور شد: همچنین از معلمان حاضر در این جشنواره می‌خواهیم تلاش کنند تا این الگو‌های خلاقانه را به سایر معلمان انتقال دهند و از تلاش معلمان شرکت کننده در این جشنواره نیز تقدیر می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار