کد خبر: 1199083
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
خبرنگار شبکه المیادین از بهت و حیرت نظامیان اشغالگر بعد از دیدن توان رزمی و تجهیزات نظامی نیروهای مقاومت در نوار غزه خبر داد.

جوان آنلاین: خبرنگار شبکه المیادین در غزه گزارش داد: درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و عناصر اشغالگر در بیت حانون رخ داده است. این منطقه تبدیل به میدان درگیری مستقیم میان دو طرف شده است.

به گزارش مهر، وی در ادامه افزود: رزمندگان مقاومت موفق شده اند تعداد زیادی از عناصر متجاوز را در بیت حانون در کمین خود گرفتار کنند. اشغالگران صهیونیست با دیدن تجهیزات نظامی نیروهای مقاومت به ویژه در محور شمال غرب متحیر شده اند.

خبرنگار المیادین تصریح کرد: نیروهای مقاومت تنها در قلب شهرها حضور ندارند بلکه در نزدیکی مرزها و قلب تجمعات نظامیان صهیونیست نیز مستقر هستند.

ساعتی قبل نیز گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های صبح امروز در دو منطقه الصبره و تل الهوی در جنوب غربی غزه هفت خودرو نظامی و نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

رزمندگان گردان‌های قدس همچنین اعلام کردند در نبردهای جمعه شب با نظامیان اشغالگر در بیت حانون و غرب بیت لاهیا توانستند دو تانک و یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت‌های تاندوم و آر پی جی منهدم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار