کد خبر: 1199139
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: مردم فلسطین به قطعنامه‌های بین المللی و نهاد‌های بین المللی دل نبسته‌اند بلکه دلبستگی آن‌ها بر اراده، موشک‌ها و تفنگ‌های محور مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه است.

جوان آنلاین: شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان امروز در مراسم بزرگداشت شهید «قاسم محمد عواضة» در حسنیه شهر «جویای جنوبی» اظهار داشت: حزب‌الله لبنان اولین گروهی بود که غزه را در میدان جنگ یاری کرد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه مقاومت لبنان از طریق همبستگی و هماهنگی با مقاومت غزه، موفقیت‌های راهبردی را رقم زد، افزود: چشم مقاومت همیشه به میدان است، زیرا این میدان است که آینده پس از تجاوز را می‌سازد.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: در جریان این جنگ، قدرت نظامی و اطلاعاتی و کل سیستم رصد و جاسوسی دشمن را تحلیل بردیم و شهرک نشینان صهیونیست را مجبور به تخلیه شهرک‌های خود کردیم.

وی با بیان اینکه امروز در درجه اول آمریکا مسوول کشتار غزه است و دست کاخ سفید به خون کودکان شهید غزه آغشته شده است، افزود: آمریکا آتش بس را رد می‌کند، اما تقصیر ما بر گردن آمریکا نیست بلکه بیشتر [متوجه]کشور‌های عربی و اسلامی است که نتوانستند یک گذرگاه را برای حمایت و نجات مردم غزه باز کنند.

قاووق تصریح کرد که پیروان آمریکا در منطقه اعم از تکفیری‌ها و کشور‌هایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط انجام دادند، همواره در موضع خیانت به فلسطین هستند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
0
این همه کشور عربی عرضه هیچ اقدامی بدون اجازه امریکاندارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار