کد خبر: 1199653
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
در شهر بابا حیدر انجام شد
جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) شهر باباحیدر با حضور در منزل شهید سید علی رضوی با خانواده ایشان دیدار و از مادر شهید تجلیل کردند.
رحیمی

به گزارش جوان جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضزت معصومه (س) شهر باباحیدر با حضور در منزل شهید سید علی رضوی با خانواده ایشان دیدار و از مادر شهید تجلیل کردند.

در این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه باباحیدر  در سخنانی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهیدان پشتوانه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند. مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و چنین شیرانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

گفتنی است؛ شهید سید علی رضوی یكم اســفند ،۱۳۵۰ در شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان به دنيا آمد. پدرش رمضان و مادرش ماهزاده نام داشــت.

شهید والامقام در رشــته ورزشی کشتی فعالیت می کرد و تا پايان دوره ابتدايی درس خواند و سپس به صورت داوطلب از سوی بســيج در جبهه حضور يافت.

این شهید عزیز بيست و سوم اسفند ،۱۳۶۶ در شاخ شمیران توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به سر به فیض شهادت رسید . مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر