کد خبر: 1208714
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
 آیین خشت‌گذاری ۳پروژه عمرانی خدماتی در شهر گلستان برگزارشد.
بهاره عشقی صابر

سیدمحمد میرزمانی شهردار گلستان در آیین کلنگ‌زنی و خشت‌گذاری ۳ پروژه زیرساختی و فرهنگی در شهر گلستان که با حضور مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار بهارستان، امام جمعه و اعضای شورای شهر گلستان برگزار شد، اظهار کرد: کلنگ و خشت‌گذاری دو سرای محله بوستان الهیه و سلطان آباد در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع انجام شده، هریک از این دو سرای محله در چهار طبقه و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد تومان در مناطق کم برخوردار شهر گلستان درحال احداث است.

وی افزود: این پنجمین سرای محله در گلستان است که ساخته می‌شود، توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار از برنامه‌های مهم در شهر گلستان است که مورد تأکید دولت و دستگاه‌های اجرایی در بهارستان قرار گرفته است. 

میرزمانی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰هزار مترمربع فضای اداری، ورزشی و فرهنگی در شهر گلستان در دست ساخت است، تاکیدکرد: آموزش‌های اجتماعی و فرهنگی در محلات کم‌برخوردار با ساخت سرای محله در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی می‌کند. 

شهردار گلستان با بیان اینکه پروژه‌های در دست احداث شهر گلستان تماماً پیوست فرهنگی دارد، گفت: پس از کلنگ زنی پروژه‌ها توسط مسئولین، شهرداری در کمتر از یکسال این پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رساند. میرزمانی در حاشیه کلنگ زنی مخزن بتنی ۱۰۰۰متر مکعبی ذخیره آب گفت: اجرای این طرح با هدف استفاده از آب‌های سطحی و جلوگیری از هرز آب‌های موجود در منطقه به منظور مصرف در حوزه فضای سبز شهری بوستان‌های حاشیه رودخانه شادچای انجام شده است تا از آب‌های ذخیره شده مخزن در موارد اضطرار استفاده شود.

وی افزود: مشکلات تنش آبی و ناترازی آب با ساخت مخزن در کنار رودخانه شادچای و با تصفیه آب رودخانه برطرف می شود و می‌توانیم به این پروژه به‌عنوان پروژه راهبردی برای نگهداری فضای سبز شهر نگاه کنیم.

میرزمانی در پایان خاطرنشان کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در شهر گلستان در دست ساخت است تا فقر سرانه‌های عمومی این شهر کاهش یابد و تکلیف خادمین مردم شهرداری ارائه خدمات مطلوب به محلات کم برخوردار و معابر مختلف است. در پایان این مراسم از سه پدر شهید والامقام شهرستان بهارستان با اهدای لوح تقدیر توسط مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار