کد خبر: 1210179
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
منابع خبری از سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان توسط حزب‌الله خبر دادند.

جوان آنلاین: پایگاه خبری العهد در این باره گزارش داد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز شهرک مروحین در جنوب لبنان سرنگون کردند.

به گزارش ایرنا،  عملیات سرنگونی این پهپاد با یک موشک زمین به هوا انجام شده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که پنج نظامی این رژیم در درگیری با رزمندگان مقاومت که شب گذشته به مزارع اشغالی شبعا نفوذ کرده بودند، مجروح شدند.

حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز نیز از هدف قرار دادن چهار پایگاه و یک محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که که یک صهیونیست در نتیجه اصابت موشک ضد زره به شهرک «کفر یوفال» در مرز لبنان کشته و چند نفر دیگر مجروح شدند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آن‌ها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزار‌ها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار