کد خبر: 1214861
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک که بنا به به دعوت شیخ جوعان بن حمد بن خلیفه آل ثانی رئیس کمیته ملی المپیک قطر و حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو قهرمانی جهان به دوحه سفر کرده است با همتای قطری خود دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دراین دیداررئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تشکر از دعوت همتای قطری خود، برگزاری موفق دو رویداد مهم فوتبال جام ملت‌های آسیا و مسابقات قهرمانی شنا، شیرجه و واترپلو جهان را به شیخ جوعان تبریک گفت.


رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تاکید بر افزایش مناسبات ورزشی دو کشور و بهره مندی از امکانات و پتانسیل‌های موجود طرفین در ورزش، از شیخ جوعان بن حمد بن خلیفه آل ثانی دعوت کرد تا در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر کند که با استقبال همتای قطری روبرو شد.


در ادامه روسای کمیته ملی المپیک ایران و قطر ضمن اشاره به ظرفیت‌های ورزشی دو کشور در رشته‌های مختلف، در خصوص افزایش تعاملات و همکاری‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و همچنین حمایت‌هایی که در عرصه بین الملی می‌توانند از ورزش‌های همدیگر داشته باشند به بحث و گفتگو پرداختند.

 

دیدار محمود خسروی وفا با رئیس کمیته ملی المپیک قطر

 

دیدار محمود خسروی وفا با رئیس کمیته ملی المپیک قطر

برچسب ها: دیدار ، المپیک ، قطر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار