کد خبر: 1215113
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
خودروی مجهز به نردبان ۳۲ متری به ناوگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری رباط‌کریم اضافه شد
بهاره عشقی صابر
 دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم در حاشیه آیین افتتاح نردبان ۳۲متری آتش‌نشانی گفت: امروز در مراسمی از نردبان ۳۲ متری سازمان آتش‌نشانی شهرداری رباط‌کریم رونمایی شد و توجه ویژه به حوزه ایمنی و آتش‌‌نشانی از ابتدا در دستور کار قرار گرفت. وی تاکید کرد: با توجه به وجود ساختمان‌های مسکونی و خلا امکانات لازم در صورت بروز حریق طبقات بالایی، به حمدالله خودروی مربوطه با ۳۲ متر ارتفاع تهیه و بهره‌برداری شد.
اله یاری افزود: این خودرو در حد نو با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان در قالب تهاتر در خریداری شده که ارزش روز این خودرو به صورت صفر مبلغی در حدود ۹۰ میلیارد تومان است که صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در این خرید انجام گرفته است.
ضرورت پیش‌بینی مسائل مدیریت بحران دکتر احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم هم در این مراسم بیان کرد: یکی از ضروریات هر شهری پیش‌بینی مسائل مدیریت بحران است، به جهت آنکه زمان و مکان وقوع بحران مشخص نیست تا از تجهیزات و امکانات مربوطه استفاده شود اما همان یک بار استفاده و نجات جان یک انسان برای ما از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار رباط کریم افزود: با زحمت شهرداری رباط‌کریم پس از سال‌ها که این دستگاه در شهر وجود نداشت، از محل منابع داخلی، نردبان ۳۲ متری با بهترین و باصرفه‌ترین قیمت تهیه شد که مانور آزمایشی این خودرو نیز امروز با موفقیت اجرا شد که انشالله برای شهروندان منشا خیر و اثر باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار