کد خبر: 1216172
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
همزمان با آغاز ماه شعبان، بقاع متبرکه هرمزگان میزبان مردم خداجوی این استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن اعیاد شعبانیه هستند. 

همزمان با آغاز ماه شعبان، بقاع متبرکه هرمزگان میزبان مردم خداجوی این استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن اعیاد شعبانیه هستند. 
حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان با بیان اینکه متولیان و هیئت امنای امامزادگان، با استفاده از مبلغان بومی و مداحان در بقاع متبرکه جشن‌ها را در سالروز میلاد امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) برگزار کردند که در نیمه شعبان نیز با شکوه بیشتری این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های‌های فرهنگی ویژه ولادت صاحب الزمان «عج» نیز پیش‌بینی و آماده شده است و می‌توان به اجرای سرود‌های همگانی، تواشیح، ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از مسافران و زائران اشاره کرد. 
وی از خیمه‌های معرفت با محوریت جهاد تبیین و تشریح لزوم مشارکت در انتخابات و ایستگاه‌های سلامت و توزیع نذورات به عنوان دیگر برنامه‌های شعبانیه در بقاع متبرکه و امامزادگان هرمزگان نام برد. 
مسعودی اضافه کرد: هرمزگان از دیرباز، سرزمینی با آیین‌های بومی و محلی است که سعی کرده است این آیین‌ها را در پیوند با نسل جوان به آنان منتقل کند که حضور پرشور جوانان حاکی از موفقیت در این رویکرد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار