کد خبر: 1217042
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تأکید کرد

جوان آنلاین: اگر امروز میهن اسلامی، سربلند و مقتدر در میان همه بحران‌های منطقه غرب آسیا امنیت مثال‌زدنی خود را تجربه می‌کند بر پایه ایستادگی نیرو‌های مسلح در کنار پشتیبانی ملت شریف است که سربازان عزیز ما از ارکان مهم آن هستند. 
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان سرباز) ویژه معرفی و قدردانی از سربازان برگزیده نیرو‌های مسلح که بر عرشه ناو شهید رودکی در آب‌های خلیج همیشه فارس و کنار تنگه هرمز برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز میهن اسلامی، سربلند و مقتدر در میان همه بحران‌های منطقه غرب آسیا امنیت مثال زدنی خود را تجربه می‌کند بر پایه ایستادگی نیرو‌های مسلح در کنار پشتیبانی ملت شریف است که سربازان عزیز ما از ارکان مهم آن هستند. وی تأکید کرد: اتنخابات ۱۱ اسفندماه یکی از برهه‌های امتحان ملت ایران است و ما به برکت جمهوری اسلامی ایران فرصت تاثیرگذاری بر سرنوشت‌مان را پیدا کرده‌ایم. رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نسل ما و نسل قبل‌تر از ما دورانی را دیدیم که مجلس‌های مختلفی همچون شورای ملی وجود داشتند، اما صندوق رأی، پوسته و ظاهری بیش نبود و آرای مردم با قدرت و پول جابه‌جا می‌شدند، اما امروز ما به عنوان شهروند، خودمان تصمیم می‌گیریم چه کسانی را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستیم تا برای ما قانونگذاری کنند و بر نهاد‌های اجرایی کشور نظارت کنند و در مجلس خبرگان نیز بر مشی رهبری نظارت کنند و کشور ما آن دموکراسی واقعی را در جهان به نمایش بگذارد. وی افزود: ۱۱ اسفند ماه امسال یوم‌الله بزرگی در پیش داریم، ملت عزیز ما و جوانان عزیز و همه ما همچون ۲۲ بهمن ماه در پای صندوق‌ها حاضر می‌شویم و با رأی‌مان مجلس قدرتمندی ایجاد می‌کنیم که کشور را نسبت به حل مشکلاتش پیش ببرد و در مسیر سربلندی‌اش بهتر از گذشته رهنمون باشد. 
سرلشکر باقری تأکید کرد: نیرو‌های مسلح، روز به روز و سال به سال در اجرای اوامر تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر خوشایندسازی خدمت سربازی و بهره‌گیری مناسب از این فرصتی که جوانان در کنار نیرو‌های مسلح هستند، تلاش دارند تا در ابعاد گوناگون این خدمت را به یک خدمت ماندگار در طول زندگی فرزندانمان و مؤثر برای دفاع و امنیت کشور تبدیل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار