کد خبر: 1217322
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
نیرو‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ازجمله شهر رام‌الله و تعدادی از شهرک‌های اطراف، اقدام به بازداشت شماری از فلسطینیان کردند.

جوان آنلاین: رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بلاطه» در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها رخ داد.

به گزارش ایسنا و براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، اشغالگران صهیونیست همچنین به اردوگاه «عقبه جبر» واقع در شهر «اریحا» یورش بردند و گروهی از خبرنگاران را طی پوشش اخبار از یورش‌ها با گلوله جنگی و گاز اشک‌آور هدف قرار دادند.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی همچنین به شهر «طولکرم» و «ذنابة» ناحیه شرقی آن یورش برده و اقدام به تخریب تعدادی ساختمان مسکونی کردند.

تک‌تیرانداز‌های اشغالگران اسرائیلی همچنین در این منطقه مستقر شده و به‌طور گسترده گلوله جنگی شلیک کردند و اشغالگران اقدام به عملیات تفتیش و بازرسی در این منطقه کردند.

در مرکز کرانه باختری نیز نیرو‌های رژیم صهیونیستی به شهر‌های «البیره» و «رام‌الله» یورش بردند و صهیونیست‌ها به سمت جوانان فلسطینی بمب‌های گاز اشک‌آور شلیک کردند.

اشغالگران صبح امروز (پنجشنبه) دست‌کم ۱۰ فلسطینی را از شهرک‌های «بیت ریما» و «دیر غسانه» واقع در شمال غربی رام‌الله پس از یورش به منازلشان و تفتیش و بازرسی آن‌ها بازداشت کردند و در میان آن‌ها «فادیا البرغوثی» فعال زن فلسطینی نیز وجود داشت.

در همین راستا، گردان شهداء الاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های مبارز آن با نیرو‌های رژیم صهیونیستی در امتداد مناطقی که به آن‌ها در محور‌های اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری بورش برده بودند وارد درگیری‌های خشونت‌باری شدند.

در همین رابطه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار‌های پیاپی در اطراف اردوگاه طولکرم خبر دادند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده است. براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۷۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

رژیم صهیونیستی با افزایش فشار‌های بین‌المللی برای توقف جنگی که اکنون در پنجمین ماه خود است و بسیاری از قسمت‌های نوار غزه را ویران کرده و باعث یک فاجعه انسانی شده، مواجه است. طرفین نمی‌توانند روی شروط آتش‌بس به اتفاق‌نظر برسند. بیش از ۲۹ هزار فلسطینی طی یورش‌های هوایی و زمینی صهیونیست‌ها در غزه به شهادت رسیده‌اند و حال رفح که کانون تجمع فلسطینی‌ها شده، با تهدید یورش قریب‌الوقوع صهیونیست‌ها مواجه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار