کد خبر: 1218988
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
دنبال حواله اتومبیل وارداتی نیستیم
کسب عنوان سومی جام جهانی فوتبال ساحلی، آن هم برای دومین بار کار بزرگی بود که شاگردان علی نادری آن را محقق کردند.
شمیم رضوان

جوان آنلاین: کسب عنوان سومی جام جهانی فوتبال ساحلی، آن هم برای دومین بار کار بزرگی بود که شاگردان علی نادری آن را محقق کردند. هرچند که بچه‌های خوب ساحلی‌باز ایران می‌توانستند فینالیست مسابقات و حتی قهرمان هم باشند، اما بی‌شک پاداش درخشش غیرقابل انکار تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در جام‌جهانی دریافت حواله ورود خودرو نبود. اما پاسخ نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این خصوص جالب توجه بود: «البته که پاداش‌های گذشته، همه تسویه شده و در جام جهانی هم پاداش هر پیروزی به اعضای تیم پرداخت شد، اما خواسته ما چیز دیگری است. حق این بازیکنان خیلی بیشتر از اینهاست. بازیکنان ما به دنبال حواله خودرو‌های وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به یک خودروی داخلی هم راضی هستند. خواهش من از مسئولان این است شرایطی را فراهم کنند که اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی یک خودروی داخلی به قیمت کارخانه دریافت کنند. این تفاوت‌ها اذیت‌کننده است و باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نگاه ویژه‌تری داشته باشند.»
درخواست نادری در مقابل نشاط و شادی که موفقیت و درخشش فوتبال ساحلی ایران در خلال جام‌جهانی به مردم هدیه کرد چیز زیادی نیست، خصوصاً که تیم ملی فوتبال ساحلی به جای خوابیدن در باد این موفقیت، در حال برنامه‌ریزی جهت حضور پرقدرت در مسابقات جام بین‌قاره‌ای است که آبان‌ماه سال آینده برگزار می‌شود: «بعد از استراحتی کوتاه به دنبال این هستیم که در دو یا سه تورنمنت فوتبال ساحلی شرکت کنیم تا خودمان را برای مسابقات جام بین‌قاره‌ای که در آبان‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، آماده و از عنوان‌مان دفاع کنیم. همچنین تصمیم داریم بازیکنان جدیدی را به اردو دعوت کنیم و تیم «ب» پرقدرتی را تشکیل دهیم تا کم‌کم بازیکنان جدید بتوانند به تیم اصلی راه پیدا کنند.». 
اما باید دید مسئولان و تاج، رئیس فدراسیون که چندی پیش پز موفقیت‌های این تیم را می‌داد توجهی به این خواسته تیم ملی ساحلی می‌کنند یا نه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار